חיפוש

המדריך השלם לתכנון חופשת החלומות שלך

ימי הקיץ כבר כאן, ואמנם רובנו כבר מזמן לא תלמידים בחופש גדול, אבל גם לנו מתחשק מדי פעם לארוז תיק או מזוודה, ולשנות טיפה לנוף אחר. בין אם אתם טיפוסים אתגריים, או שבטן גב עם תשבץ ביד זה הכי אתגר שתיקחו על עצמכם; בין אם אתם אנשים של מדבר או מאוהבי הצפון, מעריצים שרופים, תרתי משמע, של ים, או שבילוי במוזיאונים ובתי קפה הוא הרבה יותר אתם – לכולנו מגיעה חופשה, וכזו שמתאימה לנו בול, כמו כפפה ליד. חופשה מהחלומות. אז הבה נצלול אל המדריך המקוצר, שיעזור לכם להתמקד רגע, ולחופשה הבאה שלכם להיות מושלמת. לא פחות.

 

מי אנחנו?

זו אמנם שאלה קיומית, אבל מעבר לתהייה הפילוסופית, חשוב לברר – עם מי בא לנו לצאת לחופשה? בן או בת הזוג? כל המשפחה כולל הילדים? עם  המשפחה המורחבת, עם הסבתא והדודה והדוד? ואולי בכלל בא לנו על חופשה של כל החבורה מהתיכון או מהלימודים?

אולי תכננו טיול מיוחד לכל עובדי החברה שלנו? ברגע שנבין כמה אנשים אנחנו ומה אופי הטיול, נוכל גם להתאים הסעה מיוחדת, שתוריד מאיתנו את הלחץ של הנהיגה. בישראל יש חברות רבות, דוגמת מסלולים הסעות וטיולים, עם פתרונות מבריקים ונוחים לכל צרכי הטיול שלכם.

 

על טעם ועל ריח

כמו שכבר אמרנו בפתיח, לכל טייל ותייר יש אופי "חופשה" שונה, ודרכים אחרות להנות. אם החופשה שלנו כוללת כמה נפשות, כשלכל אחד ואחת רצון אחר ורעיון אחר, כדאי לשבת יחד ולפענח את יעד החופשה, ומה הוא יכול להציע לכל אחד ואחת – ולנסות לשלב.

אם לדוגמא החלטנו לנסוע לחיפה והאזור, נוכל לשלב טיול רגלי בסביבה עירונית ואורבנית, ביקור במוזיאונים השונים, והתפנקות במסעדות, אך גם לתור קצת את חוף הים, את היערות שבסביבה, ולשלב טיול בטבע. המלצה שלנו – נסו לשלב גלידה בטיול. את זה כולם אוהבים!

 

לאן לאן לאן?

הארץ שלנו גדושה ומלאה בכל טוב, כולל נופים עוצרי נשימה ואטרקציות מדהימות שילהיבו גם את המקומיים. אם מצאנו לנו הסעה שחוסכת לנו את הנהיגה המתישה ואת הצורך להתעסק בה, נוכל להרחיק גם ליעדים רחוקים יותר, או כאלו שטרם ביקרנו. מתי לאחרונה הייתם באילת? טיפסתם למצדה? ביקרתם את הגלבוע? גם לירושלים יש המון מה להציע. פתחו את הראש. גם אם אתם אנשים של מקום אחד, ונוסעים בכל פעם למצפה רמון, למשל – נסו לגוון. בדקו מקום חדש! צאו להרפתקה!

 

תן לשים ת'ראש

על דיונה? לאו דווקא. אם בחרתם לצאת לחופשה של כמה ימים הכוללת לינה, יש לכם אופציות מדהימות! על גאלמפינג למשל, שמעתם? שילוב של גלאם וקמפינג, זאת אומרת – לינה מתחת לכיפת השמיים, אבל באוהל מפנק במיוחד. או שתתפנקו עד הסוף ותסגרו לכם לילה במלון בוטיק מרהיב. זו החופשה שלכם, ואתם האדונים. צאו לדרך, ואל תשכחו לקנות לנו מזכרת!

חופשה חלומית

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא