חיפוש

הנרות הטובים ביותר לכל עונה

בחירה של נרות צריכה להתבצע תוך היכרות עם כל מיני פרמטרים חשובים. עובדה זו התגלתה לנו לא מזמן, לאחר שקיבלנו נרות במתנה והבנו שהם מושלמים עבורנו. לאחר שעשינו בהם שימוש, החלטנו לבדוק את הנושא ולהעלות מדריך ממוקד שיאפשר לכל אחד לדעת איך אפשר לבחור את הנרות הטובים בהתאם לפרמטרים שונים. הפעם נתמקד בפרמטר חשוב במיוחד – עונות השנה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לבחור בהתאם לעונה הנבחרת.

 

הקריטריונים שצריך להכיר בבחירה של נרות לפי עונות השנה

בחירה של נרות לכל עונה צריכה להתבצע לפי 3 קריטריונים חשובים שעליכם להכיר מקרוב:

  1. גודל
  2. צבע
  3. ריח

ברגע שתכירו בקריטריונים אלו מקרוב, אתם תוכלו להבין איך לבחור נכון את הנרות לכל עונה. כך שבעצם, קריאה מהירה של מדריך זה תכין אתכם לחיים ותאפשר לכם מעתה ואליך לבצע בחירה מושכלת.

הנרות הטובים ביותר

רוצים לבחור נרות שמתאימים לחורף ולסתיו? כך תעשו זאת נכון

אם אתם רוצים לבחור נרות לבית לעונות הקרירות של השנה, עליכם לשים לב כי אתם בוחרים בגוונים חמים, למשל:

  • חום
  • ירוק כהה
  • שחור
  • אפור כהה

בחירה של גוונים אלו צריכה לכלול ריחות חמים, כמו למשל ריח של קינמון. נציין כי במרבית המקרים, בחירה בצבע כהה תכלול את הריח החם, פשוט כי ככה מכינים נרות היום, מתוך היכרות עם הקריטריונים הללו. רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נמליץ לכם לבחור בנרות גדולים וארוכים שישמשו אתכם לכל אורך הלילה.

 

רוצים לבחור נרות שמתאימים לאביב? כך תעשו זאת נכון

אם אתם רוצים לבחור נרות שמתאימים לעונה הקלילה והאהובה עלינו ביותר, עליכם להיכנס לאתר של קנדל קלאב ולראות את המגוון הרחב שיש בו. שכן, תוכלו למצוא שם נרות בגודל בינוני ובצבעים וניחוחות שתואמים לעונה. מדובר בדרך כלל בגווני צהוב, ירוק וורוד שיפיצו ריח של פרחים רעננים.

הנרות הטובים ביותר

רוצים לבחור נרות שמתאימים לקיץ? כך תעשו זאת נכון

בחירה של נרות לקיץ היא הנעימה ביותר. שכן, מדובר פה במגוון חם שיצנן לכם את הבית ויביא תחושה של רוגע. נרות מסוג זה צריכים להיבחר בקפידה. ההמלצה שלנו היא לשים לב לגודל – בחירה בנרות קטנים יחסית תהיה הנכונה ביותר. ההקפדה על הריח כאן היא חיונית. שכן, אתם רוצים לבחור בניחוח שיעיר אתכם ולא ירדים (בניגוד לבחירה החורפית שלעיל). לכן, אנו ממליצים לבחור בניחוח אוקיינוס או בכל ריח אחר שיעורר אתכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הנרות הטובים ביותר לכל עונה. עכשיו יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק לבחור את הנר המתאים מבחינת העונה. אנו מזכירים כי יישום של מידע זה יקל עליכם בהמשך ולא רק ברכישה עבורכם, אלא גם ברכישה של נרות כמתנה לאדם אהוב.

הנרות הטובים ביותר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »