חיפוש

אלעזר סלע: הקמת מפעל תעשייתי? רק באריאל!

יזמים ומחפשים להקים מפעל תעשייתי? אלעזר סלע, סמנכ"ל החברה הכלכלית ולשעבר מנכ"ל פארק התעשייה מסביר ליזמים מדוע הקמת מפעל תעשייתי כדאית דווקא באריאל

 

אריאל – שפע של הזדמנויות

העיר אריאל נחשבת לאחת הערים בעלות קצב הצמיחה הגבוהות ביותר בישראל. לאור כך, אנו עדים בשנים האחרונות לפיתוח חסר תקדים בעיר אשר כוללים הקמות מאות יחידות דיור, מבנים ציבורים כמו גם אישור להקמה של האוניברסיטה הראשונה בישראל, הלוא היא אונ' אריאל אשר בה לומדים עשרות אלפי סטודנטים. למעשה, מדובר בפוטנציאל חסר תקדים בעבור יזמים להשקיע בעיר וזאת מתוך הבנה כי מדובר בעיר מתפתחת ומתקדמת אשר עתידה להפוך למרכז העצבים של מדינת ישראל, מעבר לגבולות הקו הירוק.

אלעזר סלע: "הקמת מפעלים יחזק את חוסנה של ישראל"

אריאל כידוע ממוקמת מעבר לגבולות הקו הירוק, מה שמהווה בעבור יזמים הזדמנות לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל כנגד ארגונים אשר מארגנים חרמות על מדינת ישראל. על כן, מסביר אלעזר סלע כי "הקמה של מפעלי תעשייה כמו גם מפעלים נוספים ופיתוח האזור יכול לשמש ככלי מדיני רב עוצמה להיותה של אריאל כחלק ממדינת ישראל, וכחלק מתנופת הפיתוח העסקי שלה". למעשה, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהתעניינות של יזמים לגבי הקמה של מפעלים באריאל, בייחוד לאור העובדה כי פארק התעשייה הגדול אשר שוכן בעיר מאפשר לחברות רבות להקים מפעלים ולזכות מהמדינה במענקים, זאת מתוך תוקף חוק "עידוד השקעות הון" אשר יכול להגיע במקרים מסוימים למענק בגובה של מאות אלפי שקלים. על כן, מעבר ליתרון הכספי המשמעותי אשר נועד לתמרץ יזמים מדובר בפוטנציאל עסקי רב עוצמה אשר יכול להוות קרש מקפצה בעבור יזמים להקים מפעלים בעלות כספית נמוכה משמעותית מאשר במרכז הארץ, כמו גם לקבל כוח עבודה איכותי וזאת משום שכאמור העיר אריאל צומחת בקצב חסר תקדים והיא מהווה את אחד ממוקדי המגורים המבוקשים ביותר כיום.

הקמת מפעלים בעיר אריאל – הזדמנות לעשייה חיובית

לסיכום, במידה והנך יזם או בעל עסק אשר מעוניין להקים מפעל תעשייתי – הקמה שלו בתחום העיר אריאל יכולה להוות קרש קפיצה משמעותי הן בעבורך והן בעבור העובדים אשר יעבדו באחת הערים המתפתחות והמתקדמות ביותר בישראל, אשר אליה ניתן להגיע במהירות וזאת לאור האצה של דרכי גישה המחברים את העיר לעורקי התחבורה הראשיים, כמו גם איכות חיים יוצאת מן הכלל בזכות הון אנושי משובח, שטחים ירוקים ובעיקר ידיעה ברורה כי מדובר בהקמה של מפעל אשר עומד בפסגת החזית הציונית ליישוב מדינת ישראל כמו גם להזדמנות עסקית יוצאת מגדר הרגיל בעבור יזמים אשר רוצים לקבל מענק כספי נדיב. הצטרפו גם אתם למאות המשקיעים אשר כבר עכשיו בונים את המפעלים שלהם בעיר המתפתחת אריאל.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »