חיפוש

מה הקשר בין אנרגיה סולרית לדוד שמש?

אתם שומעים בכל מקום על אנרגיה סולארית ועל דודי שמש?

לא בטוחים מה הקשר בין השניים ואיך זה עובד?

עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות לכל השאלות הבוערות בנושא.

 

מה היא אנרגיה סולארית?

ממש כפי שמעיד השם, אנרגיה סולארית היא למעשה אנרגיה שמגיעה מהשמש. למעשה מדובר כאן על אנרגיה שמתחדשת ומתחלפת שכן אנחנו ממירים את הקרינה האלקטרומגנטית של השמש לאנרגיית חום או לאנרגיה שהיא חשמלית. כמובן שאת האנרגיה הסולארית ניתן גם לאגור, וכאן בדיוק נכנס לתמונה דוד השמש. דוד שמש הוא פיתוח ישראלי גאוני, יצירתי וחכם, שכן אנחנו לוקחים את השמש שקופחת כאן כמעט בכל ימות השנה ומנצלים את האנרגיה שלה לחימום המים שלנו. יש שני יתרונות משמעותיים ביותר לשימוש באנרגיה סולארית, והם: החיסכון בכסף והשמירה על איכות הסביבה. במקום לייצר עוד ועוד חשמל ולפגוע באיכות הסביבה של כדור הארץ, אנחנו לוקחים את אנרגיית השמש ומנצלים אותה לצרכי היומיום שלנו בקלות ובזול.

 

איך תדעו איזה דוד שמש יוכל להתאים לכם?

אם התחלתם לחשוב על התקנת דוד שמש, בוודאי אתם מוטרדים מהעלות, כפי שבעבר עניין אתכם הנושא של דוד חשמל מחיר. החדשות הטובות הן שככל שהשנים חולפות יש עוד ועוד סוגים של דודי שמש, כך שברור מדוע יש תחרות ומדוע המחירים בסופו של דבר יורדים. מה שכן, אנחנו מאוד ממליצים לכם לא לבחור את דוד השמש שלכם ככה סתם, רק בהתאם למחיר. ראשית, זה ברור שאם תיקנו דוד קטן יותר שיש בו פחות ליטרים, המחיר שלו יהיה יותר זול, אך כלל לא בטוח שהוא יהיה נוח מבחינתכם לשימוש. לעומת זאת, אם אתם רק שני אנשים שגרים בבית כי הילדים כבר עזבו, למה שתיקנו את הדוד הכי גדול אם הוא לא נחוץ לכם? קחו בחשבון גם את שאלת האחריות, כי אם אפשר לקנות דוד שמגיע עם אחריות לזמן רב, זה לרוב יעיד על האיכות שלו ולכן זה מומלץ.

 

בדקו מה אומרים המומחים

יש לכם התלבטות בין שניים או שלושה סוגים של דודי שמש שראיתם ונראים לכם מוצלחים? לא בטוחים במה באמת כדאי להשקיע ואיך תוכלו להגדיל את הסיכוי לצאת מרוצים? אם כך, אנחנו מציעים לכם לבדוק מה אומרים המקצוענים. יש לא מעט אנשים שמומחים בתחום הזה בישראל ולכן, אם אתם יכולים לקרוא את חוות הדעת שלהם ואת סקירות המוצרים שהם כותבים, זה כדאי. במקביל, רצוי מאוד לבדוק מה אומרות חוות הדעת של אנשים שכבר קנו דוד שמש כזה או אחר. הרבה פעמים אומנם לא מדובר על חוות דעת מקצועית, אך היא כן אמינה כי היא נכתבה בדיוק על ידי אנשים כמוכם – שרצו דוד שמש, קנו ומספרים על החוויה לאחרים.

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מערכת הדפסה והחלה
מה היא מערכת print & apply?

בחלק ניכר מהתעשייה, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נדרשים להדביק תוויות על גבי אריזות או מוצרים שונים. התוויות הללו חשובות כיון שהן מספקות מידע

קרא עוד »