חיפוש

הראל ביטוח רכב

הראל ביטוח רכב – כול המידע והשוואת מחירים

 מעוניינים לקבל הצעת ביטוח מחברת הראל ביטוח רכב ? בואו להשוות בין מחירי הראל ביטוח רכב לעוד חברות ותבחרו את ההצעה המשתלמת ביותר וחסכו כסף. השרות ניתן בחינם !

הראל הינה חברת ביטוח גדולה מאוד בענף הביטוחים במדינת ישראל ליתר דיוק הראל היא החברה השלישית בגודלה.

הראל ביטוח רכב הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

חברת הביטוח הראל פועלת בענף הביטוחים למעלה משבעים שנה.

נתח שוק המבוטחים של הראל ביטוח נמדד בכ- 17% מן המבוטחים.

הראל היא חברת ביטוח אשר בעלותה המלאה נמצאת בידי הראל השקעות בביטוח ופיננסים בע"מ. הראל ביטוח רכב אינה מספקת ביטוחי רכבים בלבד אלא לה סל ביטוחים נרחב לרבות ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, רכוש ביטוחי חיסכון לטווח ארוך ועוד.

הראל ביטוח רכב – סוגי הביטוחים

הראל חברת ביטוח מציע למגוון לקוחותיה ביטוחי רכב על כל סוגיו. כל בעל רכב ממונע אשר קיבל היתר על ידי משרד הרישוי לעלות על כבישי מדינת ישראל, חייב לבצע ביטוח חובה על פי חוק.לעומת זאת, כל נהג רשאי לבחור באם לרכוש ביטוח מקיף וביטוח צד ג'.

ביטוח חובה – זוהי פוליסת ביטוח אשר בזמן תאונה, מכסה נזקי גוף ונפש. הראל, מבטחת בביטוח חובה כל נהג על פי חוק.

ביטוח צד ג' – ביטוח צד ג' הינו ביטוח בגדר רשות ולא כל נהג מחויב לבצעו. למעשה כל נהג, יכול על פי שיקול דעתו לבחור באם לרכוש את הפוליסה או לאו. הראל ביטוח רכב צד ג', מציעה לנהג כיסוי מפני נזקים הנגרמים לכלי רכב שלישי בזמן תאונה.

• ביטוח מקיף – ביטוח רכב מקיף הינה פוליסה נוספת שמציעים בחברת הראל ביטוח רכב. ביטוח מקיף מכסה נזקים שנגרמו לרכב המבוטח, אם בשל נזקי טבע, גניבה או חלילה תאונה.

 

פוליסה מותאמת אישית בחברת הראל ביטוח רכב

בחברת הראל ביטוח רכב, הפוליסות מותאמות אישית לכל נהג או נהגת. תם עידן פוליסה לכל נהג וכיום סוכני הביטוח של הראל, מוודאים מי הוא הנהג אותו הם מבטחים. ישנם מספר קריטריונים שעל פיהם נקבע המחיר כגון: גיל הנהג אותו מבטחים, מספר הנהגים שעבורם תקף הביטוח, ותק שנות הנהיגה של המבוטח, מספר תביעות של המבוטח בשנים עברו ועוד.

למעשה קריטריונים אלו משפיעים רבות על המחיר המוצע על ידי הראל.

לעיתים ישלם מבוטח סכום כסף מופחת ממבוטח אחר לדוגמא: אדם שלו תאונות ותביעות כנגד חברת הביטוח משנים קודמות, ישלם סכום כסף גבוהה יותר מזה שעבר התביעות שלו נקי. מבוטח צעיר יותר, אשר נוהג מספר שנים בלבד על הכביש, ישלם סכום גבוהה יותר מאדם אשר נוהג שנים רבות.

אלו ועוד קריטריונים רבים, יהווה חשיבות במחיר הסופי אותו ישלם המבוטח לחברת הביטוח הראל.

לסיכום:

הראל ביטוח רכב, מספקת לקהל לקוחותיה בפועל וללוחותיה הפוטנציאלים, מגוון ביטוחים לרבות ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח רכוש ועוד.

בביטוחי רכב נכללים ביטוחי חובה, מקיף וצד ג'.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »
הר ביטוח
מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק

קרא עוד »