חיפוש

הר הכסף – הדרך שלכם לאתר כספים אבודים

רבים מאיתנו יכולים להעיד על כך שהחיים שלהם סובבים סביב העבודה מכל מיני סיבות. אנחנו קמים בבוקר, שמים את הילדים במסגרות השונות ורצים למלאכת יומנו. ראש האנשים אומנם עובדים בתור שכירים ולחלק מהם יש קביעות, אך רבים מאיתנו גם מנהלים עסקים עצמאיים וצריכים להתמודד עם הלחץ ועם השאלה האם גם ביום המחר תהיה לנו עבודה. לכן זה כל כך מפתיע לגלות שלמעשה אנשים כמונו, רציניים, עובדים ומודרניים, למעשה לא יודעים על כספים ששוכבים וממתינים להם. מצד שני, היום כבר אי אפשר להתעלם מהיוזמה של משרד האוצר העונה לשם "הר הכסף", אז למה שלא תתעמקו גם אתם לרגע בעניין הזה? הר הכסף זו יוזמה שמטרה לעזור לציבור הרחב לגלות האם יש לו כספים שהוא לא ידע עליהם, לאתר אותם ולקבל אותם. זה נשמע לכם כמו מדע בדיוני? אם כך, בוודאי תשמחו לגלות זו לגמרי המציאות של רבים מאיתנו ואין לכם שום דבר להפסיד אם תבררו האם גם לכם יש כסף שלא ידעתם עליו.

כספים

איך צברתם כספים בלי לדעת?

אין דבר מפתיע יותר מאשר המחשבה על אדם שעובד שעות נוספות בכל יום, משתדל לחסוך כמה שיותר ובסופו של דבר לא באמת מודע להון שיש לו. לכן אנשים רבים נשארים עם פה פעור, כי איך יכול להיות שלהם, שהם בודקים כל פסיק בתלוש המשכורת ובכל יום נכנסים לאתר של הבנק, יש כספים שהם לא ידעו עליהם? האמת היא שזה קורה, ובהיקפים אדירים. לכן בהחלט יכול להיות שגם לכם זה קרה ובהחלט כדאי להפסיק לשאול שאלות ולברר זאת. לא אחת הכסף שמגיע לכם הוא למעשה חיסכון שההורים שלכם עשו לפני שנים וכשהם הלכו לעולמם פשוט לא ידעתם עליו. חברות הביטוח שאצלן נעשה החיסכון לא מתנדבות לתת את המידע הזה ומה שקורה הוא שהכסף פשוט ממתין שם. לכן, אם חברה חיצונית יכולה לעשות עבורכם את הבירור הזה במינימום מאמץ, לאתר את הכסף שמגיע לכם ולהעביר אותו לחשבונכם, מה פתאום שתוותרו על כך?

 

מתנה קטנה באמצע החיים

ראשית, זה לא משנה אם תגלו שמגיעים לכם 7,000 ₪ או שתגלו שיש לכם עשרות אלפי שקלים שנצטברו ומחכים רק לכם. בכל מקרה זו תהיה מתנה מקסימה שבוודאי תיהנו ממנה וכבר תמצאו מה לעשות איתה. יש מי שיבחר לצאת לחופשה החלומית שמעולם לא היה לו כסף עבורה, יש מי שיעשה שיפוץ בבית ויש גם מי שיעביר את הכסף להשקעות שונות בבורסה. אתם תהיו אלה שבוחרים מה לעשות עם הכסף שיגיע אליכם בעזרת הר הכסף, בדומה לשירות הר הביטוח כי אחרי הכול, מדובר על ממון ששייך לכם. אל תוותרו על מה שמגיע לכם ופנו עוד היום לבירור מעמיק, יעיל ומהיר לגבי הנושא הזה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »