חיפוש

האם יש למיסים השפעה על מחירי הדלק?

לכל אזרח בישראל ישנן חובות וזכויות, מיסים שהוא צריך לשלם ולבסוף, גם החזרי מס הכנסה. כמו על כל מוצר אחר שנמכר בישראל ובמדינה מתוקנת אחרת, גם על הדלק ישנם מיסים שהאזרח משלם. יחד עם זאת, ישנן גם דרכים להוזיל את העלויות של הדלק.

בין אם אתם נהגים פרטיים, או שמא אתם בעלי חברה שיש בה צי רכבים, אתם כנראה תהיו מעוניינים להוזיל עלויות תדלוק. וכשמדברים על הוזלה של עלויות תדלוק, אפשר להסתכל על כך בשני היבטים עיקריים. הראשון, דלקן אוניברסלי שמאפשר לכם להנות מהוזלות מסוימות על הדלק. ההיבט השני, החזרי מס הכנסה. אם אתם עצמאים, כמובן שיהיה מומלץ לאסוף כל חשבונית וחשבונית שאתם מקבלים בתחנות הדלק. בסופו של דבר ובסופה של שנת מס, אתם מזדכים על המע"מ ששולם על הדלק.3

 

ההשפעה של המיסים על מחירי הדלק לנהג הפרטי

הנהג הפרטי גומע במהלך של שנה בערך 25,000 ק"מ, שזהו למעשה הממוצע השנתי הקיים בארץ ישראל לנהגים פרטיים. מאחר שהנהג הפרטי נוסע לא מעט, הוא גם מחפש אחר דרכים להוזיל עלויות כספיות על מחירי הדלק.

בנקודה הזאת נכנס הדלקן לתמונה, שמהווה עבור הנהג הפרטי לא רק הוזלות בעלויות דלק, אלא גם נוחות מקסימלית. עם דלקנים אוניברסליים ניתן לתדלק כמעט בכל תחנה ותחנה בארץ, מה שמאפשר פריסה נוחה מאוד של אפשרויות תדלוק לכל מטרה.

 

דלקן אוניברסלי, מיסים על דלק ומה שבין לבן

נוסעים לטייל בצפון? נוסעים לפגישת עסקים בדרום הארץ? בין אם ככה או ככה, תהיינה לכם תחנה שבה תוכלו להשתמש בדלקן וגם להנות מהוזלה מסוימת. אבל חשוב להדגיש, המיסים שתשלמו על הדלק יהיו עדיין אותם המיסים.

בין אם אתם מתקינים דלקן ברכב חברה או ברכב פרטי, עדיין יהיה צורך לשלם את המיסים הנקבעים בחוק על רכישת דלק. יחד עם זאת, בסוף שנת המס עצמאים יוכלו להגיש את חשבוניות המס שלהם בצירוף ההוצאות השנתיות. באופן הזה, המיסים למעשה "מתקזזים". לא לחלוטין כמובן, אבל זיכוי מסוים לאזרח אכן קיים.

 

התקנת דלקן אוניברסלי שמאפשר בקרה על צריכת דלק

אם אתם מחפשים אחר דרכים להוזיל עלויות דלק, אנחנו ממליצים לכם לפקוח עין תמיד על צריכת הדלק ברכב שלכם. בימינו ניתן להתקין דלקנים אוניברסליים אשר מתחברים למד האוץ של הרכב, מה שמאפשר בקרה על תצרוכת הדלק ביחס לקילומטראז' שהרכב גומע כל חודש.

התקנת דלקנים שמתחברים למד האוץ, זה בדיוק מה שיאפשר לכם את הבקרה שאתם צריכים. בעזרת חברות פרטיות תוכלו להתקין את הדלקנים האלו, ובמקביל תוכלו לבצע הסכמי רכישת דלקים בכמויות. מטבע הדברים, כשרוכשים מוצר בכמות נרחבת או מראש, ניתן להנות מהוזלות במידה כזו או אחרת. כך גם רלוונטי לגבי דלקים לרכבים.

 

דלקן אוניברסלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »
עמדת שטיפת ידיים
סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום

קרא עוד »