חיפוש

חברת ניקיון – כיצד בוחרים?

חברת ניקיון מקצועית תדע להעניק את כל השירותים הנדרשים לנו, אם זה ניקוי המשרד או הבית כמו גם ביצוע פעולות ניקוי נוספות. כיצד נדע באיזו חברת ניקיון לבחור?

בחירה של חברת ניקיון – כיצד בוחרים?

ארגונים רבים אשר מעוניינים לשכור חברת ניקיון מקצועית עבור המשרד שלהם כמו גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים לשכור חברת ניקיון מקצועית לניקוי הספות, שטיחים ומזרנים תוהים לעצמם באיזו חברה לבחור, זאת משום שבשוק כיום יש עשרות חברות אשר עוסקות בתחום אך לא כולן עושות עבודה מקצועית ולא פעם אנשים וארגונים נתקלים בחברות לא מקצועיות אשר גורמות לנזקים. על כן, כיצד נדע באיזו חברת ניקיון לבחור? להלן הפרמטרים החשובים ביותר:

  • מקצועיות – חברת ניקיון מקצועית היא חברה אשר יש לה וותק וניסיון רב, ויודעת לטפל באופן המקצועי ביותר בעבודת הניקיון – גם אם מדובר בעבודות מורכבות יותר הדרושות התמקצעות. על כן, בטרם אתם בוחרים חברת ניקיון בקשו לראות תיק עבודות ולהתרשם מהלקוחות השונים המקבלים את השירות מהחברה, כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר בחברה מקצועית.
  • שימוש בחומרים אקולוגים ומקצועיים – על אף כי שוק מוצרי הניקיון התרחב מאוד בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרים, לרוב ובעיקר כאשר מדובר בכתמים עקשניים אין אפשרות לבצע את פעולת הניקוי לבד ולכן חשוב ביותר לפנות לחברה אשר משתמשת בחומרים אקולוגיים אשר אינם מזיקים לבריאות וכן כי החומרים בהם צוות החברה משתמש הם חומרים מקצועיים אשר לא ניתן לרכוש בסופר הביתי. שימוש בחומרים מקצועיים מבטיח ברוב המקרים ביצוע של עבודת ניקיון יסודית.
  • הצעת מחיר אטרקטיבית – כמו בכל תחום בחיים, גם בבחירה של חברת ניקיון חשוב לבצע סקר שוק ולקבל מחירים שונים מחברות שונות, זאת משום שכיום ישנם לא מעט חברות שרלטניות אשר גובות סכום כסף נמוך עבור ביצוע עבודת הניקיון, אך בפועל התוצאה איננה מקצועית ולעיתים אף עלולה לגרום לנזק. לכן, בדקו היטב את מחירון חברת הניקיון שהחברה מציעה ובדקו כי המחיר תואם את היקף העבודה הנדרש.
  • זמינות תחום הניקוי הוא תחום אשר דורש התמקצעות אך גם שירות לקוחות מיטבי, זאת משום שמדובר בפריטים יקרי ערך לרוב ואנו מעוניינים לקבל שירות מחברת ניקוי אשר תדע לענות על השאלות והתהיות. על כן, בטרם אתם בוחרים חברת ניקוי בדקו מהו רמת השירות המוצע לכם, כמו גם הזמינות לביצוע העבודה. חברה מקצועית תדע לתאם לכם צוות מקצועי אשר יגיע אליכם בתיאום מראש תוך מספר ימים ספורים, וזאת לביצוע העבודה בהקדם האפשרי.

מעוניינים לשכור חברה מקצועית לניקוי? Weclean היא החברה המובילה בישראל לניקוי מקצועי. לקבלת פרטים נוספים על האפשרויות הניתנות השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג החברה יחזור אליכם לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חברת ניקיון
4 דגשים לפיקוח על חברת ניקיון

בחברות ניקיון רבות, כמו בחברת שליחויות, מלונות ותחומי עבודה שונים, יש חשיבות עליונה לפיקוח על העובדים. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד דווקא בחברת ניקיון. אם אתם

קרא עוד »
מנקים מקצועיים
ניקיון משרדים – עשה ואל תעשה

ניקיון משרדים הוא פרמטר חשוב בכל הנוגע לקבלת קהל ונראות החברה. משרד לא מסודר עלול לשדר ללקוחות חוסר מקצועיות, ולפגוע במוניטין החברה. כיום, משרדים רבים

קרא עוד »
ניקוי שטחים וספות

פעולת ניקוי שטיחים וספות הינה פעולה סיזיפית אשר כרוכה בזמן עבודה רב ובלא מעט יסודיות. מהן הבעיות הנפוצות איתן נתקלים? המומחים של חברת בר ניקוי

קרא עוד »