חיפוש

חמישה דברים שאתם צריכים על מנת להתקדם בטיקטוק

רשת הטיקטוק שהתפרסמה בשנים האחרונות, משמשת כפלטפורמה מצויינת לעסקים ולאנשים פרטיים להתפרסם ולהגיע לעוד ועוד אנשים שלא הכירו אתכם לפני. כמו כל רשת חברתית, גם לטיקטוק יש אלגוריתם חכם שמתאים את התכנים שלו למשתמשים השונים, מקדם ומגדיל חשיפה לסרטונים שנחשבים למעניינים ורלוונטים יותר. אם אתם מחפשים לקדם ולהגדיל את החשיפה שלכם בטיקטוק, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת – בואו ללמוד.

 

יצירת תוכן מעניין

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות בדף הטיקטוק שלכם, הוא ליצור תוכן מעניין שיגרום לעוקבים שלכם או לאנשים שנחשפו במקרה לסרטונים שלכם להגיב על הסרטון, לעשות לו לייק ואפילו לצפות בו שוב. ככל שלסרטון שלכם יהיו יותר צפיות, תגובות ולייקים כך הוא יקבל יותר חשיפה ויגיע ליותר אנשים שבמקרה הטוב ביותר, יכנסו לדף שלכם וימצאו שם עוד תכנים מעניינים, כך שיחליטו לעקוב אחריכם.

 

הגדלת כמות הלייקים שלכם

אם אתם לא מצליחים להגיע לכמות לייקים מספקת באופן טבעי ואתם רוצים לעשות מהלך שיקדם יחסית מהר את העמוד שלכם, תוכלו לקנות לייקים לטיקטוק. ברגע שקניתם לייקים לטיקטוק דרך חברה מסדורת ואמינה, החשיפה לסרטון שלך תעלה באופן משמעותי, וכאן נכנס החלק שלכם שעליו דיברנו מקודם – לדאוג לכך שהדף שלכם יהיה מספיק מעניין שאנשים באופן טבעי ירצו לראות ממנו עוד ולעקוב.

 

הגדלת כמות העוקבים

ניתן גם לקנות עוקבים לטיקטוק וגם בכך להגדיל באופן משמעותי את החשיפה של התוכן שאתם מעלים לרשת. ברגע שתקנו עוד עוקבים, אוטומטית רמת העניין שיש בסרטונים שלכם תעלה וכך הם יראו בעיני האלגוריתם של טיקטוק כמעניינים יותר ויגיעו ליותר משתמשים חדשים. גם פה חשוב להדגיש, לא משנה כמה תקנו ותשלמו על לייקים או עוקבים, כל עוד העמוד שלכם לא מעניין ועומד בפני עצמו, הגדלת החשיפה לא תעזור מכיוון שאנשים לא יישארו.

 

השתתפות באתגרים

כן כן, האתגרים הגיעו לטיקטוק. ממש כמו אתגר הקרח שהיה חזק ב-2014 בפייסבוק, גם בטיקטוק ישנם שלל אתגרים שונים ומשונים. חלקם אף יצאו לעיתים משליטה והיוו ממש סכנת חיים, עד טיקטוק יצאה בהצהרה כי הם יסמנו כל אתגר שנראה להם כמסכן חיים. עם זאת, ישנם אתגרים קלילים וחמודים שיוכלו לעזור לכם להיות מעניינים יותר.

 

דברו עם העוקבים שלכם

בסופו של דבר, כדי ליצור עוד חשיפה ולקדם את העמוד שלכם, אתם צריכים להניע את העוקבים ואת האנשים שנחשפים לסרטונים שלכם לפעולה שתגביר את החשיפה עוד יותר. חשבו כיצד אתם יכולים לגרום למי שצופה בסרטון להגיב עליו, לעשות לו לייק או לצפות בו שוב. לא משנה אם זה על ידי העלאת דיון או נושא מעניין בו אתם מביעים את דעתכם – העיקר שהצופה יפעל בעקבות הצפייה ויעזור לכם להגיע לעוד אנשים.

טיק טוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא