חיפוש

עוברים דירה? קחו כמה טיפים לעיצוב הבית

איזה כיף! מעבר דירה הוא אמנם צעד מורכב, צריך לארוז אבל גם לא לארוז הכל כי עוד גרים בבית עד למעבר…

מעבר דירה הוא בהחלט מורכב.

אבל הוא טומן בתוכו הזדמנות נדירה.

כניסה לבית חדש ביחד עם כל הרהיטים מאפשרת משחק עם החלל.

עיצוב מחדש, צביעה, סידור הרהיטים – כל אלו הם כמו פלאטת צבעים ודירה או בית חדש הם הקנבס.

הנה כמה טיפים לעיצוב הבית החדש.

 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

מאמינים או לא – אי אפשר להתעלם מהמנטרה הזאת שנאמרת לאורך הדורות. הדברים הקטנים הם למעשה הפריטים שכביכול נראים קטנים או כמו שאומרים במזרח אירופה "פיצ'פקעס". הם למעשה ביטויים לאופי שלנו כאנשים. דירה חדשה מאפשרת לנו לבחון מחדש את המקומות בהם הפריטים הללו ממוקמים וכך לתת לביתכם החדש משמעות אחרת לחלוטין. בהתאם לבחירותיכם, כל חלל יכול להיות התגלמות של אחד מצדדי האישיות שלכם. זה יכו להיות מספר תמונות ממוסגרות, חפצים שקשורים לתחביבים שלכם, כלי מוזיקה, עציצים והרשימה לא נגמרת. בחרו בחוכמה ואל תעמיסו על החלל.

 

משחקים בצבע

לא, הכוונה היא ממש לא לקירות הבית. כן, צריך לצבוע ולסייד ברוב המקרים אבל הכוונה היא לריהוט ולצבעים השולטים בכל חלל. דרך נהדרת לרענן מקום חדש היא ליצור מגמת צבע אחידה בחדרים השונים בבית. לדוגמה: סלון מואר, עם ספה בצבע בז', כריות בצבעי אדום ובורדו ושטיח בצבע ב'ז שמכיל את צבעים אלו. הוסיפו לזאת שבירה של ירוק באמצעות עציצים ביתיים ויש לכם סלון מהסרטים. אל תפחדו להשתמש בדמיון שלכם, רק תתייעצו עם חברים שלא תהיה לכם ולכן תוצאה נועזת מדי.

 

איפה אוכלים???

פינת אוכל היא העוגן לייצור תחושת ביתיות. כאשר יש פינה המאפשרת לבני הבית ולחברים להתאגד סביב אוכל ושתייה, נוצר חלל בעל אנרגיה חיובית יותר. ישנן אופציות רבות לעיצוב פינת האוכל. פינות אוכל עם ריהוט עץ יתנו תחושה כפרית יותר, פינות עם פלסטיק וחומרים מתועשים יותר ייתנו תחושה אסתטית יותר. בשונה מאלו, פינות אוכל קרמיקה נותנות לפינת האוכל תחושה אומנותית לכל דבר ועניין. מדובר ברהיטים שהם לא גסים והם מאוד עדינים בחלל, וכאשר הם שם, ניתן להוסיף פרטי עיצוב נוספים סביבם וליצור ממש פינה ארטיסטית לסעוד בה.

 

ואיפה מבשלים?

נצלו את ההזדמנות לארגן בצורה יעילה יותר את מתחם הבישולים שלכם. מטבח מאורגן, מאובזר ושברור איפה כל אחד מאלו נמצא מקל על מלאכת הבישול, מכניס רוגע וסדר לאווירת המטבח ובסוף – המאכלים והסועדים מרוויחים מזה. טוב גם אתם. לא משנה על איזה חלל מדבור, בין אם סלון ומטבח, ברור שמעבר דירה הוא יקר וכרוך בהוצאות רבות. אך זוהי גם סיבה טובה לחדש, לאבזר לסדר וליצור בית חדש.

 

פינת ישיבה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עיצוב בית חדש
עיצוב בית חדש? מאיפה כדאי להתחיל

בית חדש הוא אחד הפרויקטים הכי גדולים בהם אנו נתקלים. החל מרכישת הבית, שנחשבת לנקודה משמעותית בכל הקשור ליכולות הכלכליות שלו ולהתחייבויות, ועד לקבלת המפתחות

קרא עוד »