חיפוש

טיפים לשמירה על זוגיות

הינה כמה טיפים שכדאי ליישם, אם אתה גבר שרוצה לשמור על זוגיות טובה עם בת זוגתך.

 

כבד את אמונותיה

אם אשתך ואתה מגיעים מאותו רקע דתי או חולקים את אותם העקרונות, סביר להניח שיהיה לך קל יותר להזדהות עם הערכים שלה ולכבד אותם. אולם אם אתם מגיעים מרקעים שונים, חשוב שתזכיר לעצמך כמה חשוב לחלוק כבוד למה שהיא מאמינה בו. לעולם אל תגרום לאשתך להרגיש שתפיסת עולמה טיפשית בעיניך או שאתה מזלזל בה בגלל מה היא מאמינה בו, גם אם אינך מאמין באותו הדבר. תן לאשתך לדעת שאתה מכבד את אמונותיה.

במסגרת קורסים שונים העוסקים בתקשורת כמו למשל הקורס stronger.co.il/קורס-nlp לומדים כי לכל אדם יש תפיסת עולם שונה. "אנחנו רואים את העולם דרך המשקפיים הייחודיות שלנו".

 

הראה לה אהבה

למרות שזה יכול להיות מאתגר עבור גברים רבים להיפתח ולהראות את אהבתם כלפי האישה שאיתם באופן מובהק, זהו מאמץ שראוי לעשותו אם אתה מעוניין שחיי הנישואין שלך ישגשגו ויחזיקו מעמד לאורך שנים. רוב הנשים מעריכות רומנטיקה ומחוות רומנטיות, ואוהבות לחוש רצויות ונחשקות. כאשר הבעל מרעיף על אשתו את אהבתו, גם האינטימיות והמשיכה נשמרות, אז מדובר ב – WIN WIN לשני הצדדים. כדי להזכיר לאשתך שאתה עדיין אוהב אותה, לא נדרשות בהכרח מחוות גרנדיוזיות. מעשים יום יומיים מביעים זאת לא פחות! אתה יכול להראות לה את אהבתך על ידי מתן נשיקות אקראיות לאורך היום או פשוט לחבק אותה ולומר לה שאתה אוהב אותה. המעשים הקטנים הללו יאירו את יומה.

 

תמוך בה

אם לאשתך יש מטרה שחשובה לה, עשה כל מה שאתה יכול כדי לתמוך בה. אל תעשה צחוק מחלומותיה כי זה רק ישבור את רוחה. אתה האדם היחיד בעולם שהיא צריכה להרגיש שהיא יכולה לקבל ממנו תמיכה, גם אם שאר העולם חושב שהחלומות שלה טיפשיים. אז היה שם בשבילה ופרגן לה מכל הלב. תפקידך כבעל הוא לגרום לאישה שלך להאמין שהיא יכולה לעשות כל דבר שהיא רוצה לעשות. זה מה שגבר אמיתי עושה – מעצים במקום להקטין. היא תאהב אותך עוד יותר בזכות זה.

 

קבל גם את פגמיה

לכל גבר וכל אישה, בלי יוצא מן הכלל, יש את הפגמים שלהם, אך אהבה אמיתית פירושה לדעת לקבל את הרע לצד הטוב. לכן כבעל, חשוב שתדע להתמקד בכל הדברים הטובים באישה שבחרת להינשא לה, ותשתדל להתעלם מן הדברים שאתה פחות מחבב בה. כמובן, אם מדובר על משהו שבאמת מפריע לך בהתנהלותה, עליך לדבר איתה על זה, או פשוט ללמוד לקבל אותו. זכור שאיש אינו מושלם (ובכלל – שלמות אינה קיימת באמת – זהו קונספט סובייקטיבי לחלוטין) ולכן באותה המידה – יתכן בהחלט שיש גם צדדים בך שאשתך פחות מתחברת אליהם, אך היא עושה מאמץ לקבלם ולחיות איתם בשלום.

 

שמר את הרומנטיקה

אם אתה נשוי כבר זמן מה, יתכן וכבר שמת לב לכך שלרומנטיקה יש נטיה לדעוך ככל שהזמן עובר. כבעלה, אתה יכול לסייע להחיות מחדש את ההתרגשות והאינטימיות בקשר שלכם על יד כך שתעשה את חלקך בכל הנוגע לשימור הרומנטיקה. כיצד? תוכל למשל, להוציא את אשתך לדייטים רומנטיים או להפתיע אותה עם פרחים ולילה רומנטי במלון. גם אם המצב הכלכלי שלכם מגביל אותך כרגע, ישנם אינסוף רעיונות לבילויים משותפים כמו טיול רומנטי בחיק הטבע או פיקניק רומנטי בפארק, שאינם כרוכים בהוצאה כספית גדולה אם בכלל, ויגרמו לזוגתך להרגיש שהשקעת בה מחשבה. האפשרויות, כאמור, הן אינסופיות. צריך רק לרצות.

 

בשורה התחתונה

כבעל, אתה אתה מצופה להתייחס תמיד לבת הזוג שלך כשם שאתה רוצה שהיא תתייחס אליך, כלומר באהבה ובכבוד. חיי נישואין מאושרים דורשים לא מעט עבודה מצד שני בני הזוג. אנו מקווים שהטיפים שלעיל יעזרו לך למלא את חלקך ב"עסקה", כדי להפוך את הנישואין שלך ליציבים ומספקים יותר עבור שניכם.

 

גבר ואישה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא