חיפוש

טיפים שחשוב לדעת לפני שמזמינים סלון לחדר במשרד

הספה הפכה להיות חלק בלתי נפרד של חדרי המתנה שונים ובייחוד של משרדים. רבים רוצים להקנות לממתינים לשרות במשרד אוירה של יוקרתיות ולכן רבי מציבים בחדר נפרד במשרד ספת סלון שבה מאפשרים לאורחים לנוח עד שיגיע תורם. 

אם בעבר היה מקובל לשים כיסאות שאינם נוחים במיוחד. כיום עם השבות של הנראות של המשרדים השונים רבים שמים לב לא רק לנוחות אלא גם לעיצוב ולכן ספה לסלון הפכה לרהיט חובה במשרדים השונים. במאמר זה תקבלו מידע על טיפים שחשוב לדעת לפני שמזמינים סלון לחדר במשרד. מאמר זה ימנה את הטיפים האלו.

 

הכירו את הסוגים של ספות משרדיות

על מנת לבחור את הספה המתאימה ביותר יש להכיר את הסוגים של הספות השונות:

ספות ישרות  – את הספות האלו אין צורך להציג כי כמעט בכל משרד תפגשו אותן ניתן לבחור ממגוון רחב של סוגים בדים כמו כן ניתן גם לשלב בין שתי ספות ולהציב שולחן ביניהן ולהפוך את החדר לחדר המתנה ייחודי.

ספות פינתיות – מתאימות במקרים שבה יש פינה מיותרת בחדר ויש חלל גדול ולכן הן אינן תופסות מקום כפי שניתן לראות זאת.

רדיוס וספות מעוקלות אחרות – מדובר על צורות שנחשבות לנועזות וטרנדיות יותר מדובר על ריהוט ייחודי שהפך לנפוץ בשנים האחרונות.

 

מידות זה כן חשוב

חשוב מאד למדוד  את החדר לפני שבוחרים ספה ולהתחשב במספר עובדים או באורחים שישבו עליה בו זמנית

 

חומר לריפוד

לאחר בחירת הספה המיקום שלה והסוג שלה מגיע השלב שחשוב ביותר והוא הבחירה של הריפוד ניתן לראות כי מדובר במגוון רחב של הריפודים השונים. כאשר מסתכלים על צרכים של משרד ואין זה משנה איזה מדובר על ספה שישנו עליה במשך זמן רב ולכן יש צורך בריפוד איכותי שלא ייהרס לכן בין שלל הריפודים הקיימים תוכלו לבחור את הריפודים הנפוצים יותר האחד הוא כותנה ניתן לחור אותו במגוון רחב של צבעי דגמים וצורות והוא ניתן לכיבוס ואינו סופג כתמים כמו סוגים אחרים של בדים.

עוד חומר לריפוד שאותו כדאי לבחור הוא כמובן העור אמנם מדובר בחומר יוקרתי וגם יקר אך הוא משתלם המחיר שלו אמנם יקר אך הוא קל לניקוי מחזיק שנים רבות וודאי כאשר מדובר על שנים רבות ולכן רבים רוכשים ספה שכזו על אף המחיר היקר שלה. חשוב מאד גם שהספה תהיה נוחה קלה לקיפול ובעיקר תהיה מעוצבת בהתאם למשרד ע"ד סלונים היא בחירה קשה בייחוד במשרד

לסיכום: במאמר זה נדבר על בטיפים שחשוב לדעת לפני שמזמינים ספה למשרד במאמר זה מדובר על מגוון רחב של טיפים שונים כמו הכרות עם הסוגים השונים, סוגי ריפוד, מידות הספה והקפדה על נוחות ובטיחות של המשתמשים.

משרד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ארון משובץ זכוכית
מה זה ארונות בתוספת זכוכית?

בעידן המודרני היכולת לייצר מוצרים המתאימים אישית לכל צרכן היא גבוהה מאוד. חברות רבות מתחרות ביניהן על היכולת לבצע קסטומיזציה גבוהה ככל הניתן. כפועל יוצא,

קרא עוד »