חיפוש

טעויות נפוצות במהלך הגשת בקשה לחדלות פירעון

אנשים שבוחרים לבצע הליך של הגשת בקשה לחדלות פירעון מוצאים את עצמם לא פעם מגלים בדיעבד כי עשו לא מעט טעויות. כדי להביא למודעות בנושא ולהפחית את קיומן של טעויות אלו, יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהן הטעויות הנפוצות שרבים מבצעים בעת הליך זה וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת כדי להתנהל נכון. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך הנוכחי שאתם קוראים ברגעים אלו ממש החלטנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על הטעויות שבאות לידי ביטוי בהגשה של חדלות פירעון. שכן, מדובר באנשים שגילו בדיעבד שהם הגישו את הבקשה לאחר שביצעו טעות קריטית. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא.

קיבלנו מספר רב של פניות בהן פורטו בפנינו הטעויות שקרו בשנים האחרונות בעת הגשת הבקשה. אנחנו סידרנו את כל הטעויות בטבלה, כך שבסופו של דבר, הגענו אל הטעויות הנפוצות ביותר. אלו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים והן יוצגו בפניכם בהמשך

 

הטעות הנפוצה ה – 1 במהלך הגשת בקשה לחדלות פירעון: אי הסתייעות בעורך דין

מסתבר שלא מעט אנשים בוחרים להגיש את ההליך באופן עצמאי ללא ליווי מטעם עורך דין. מדובר במי שסבורים שהם יכולים לבצע את ההליך לבדם למרות שאין להם ידע מעמיק בתחום. ראוי לציין כי מדובר בטעות שחשוב להיות מודעים אליה ולהימנע ממנה. אם אתם צפויים לעבור את ההליך בקרוב ואין לכם עדיין עורך דין, היכנסו לכאן  ותוכלו לקבל את כל הפרטים בנושא.

 

הטעות הנפוצה ה – 2 במהלך הגשת בקשה לחדלות פירעון: הכנת המסמכים באופן עצמאי

חשוב מאוד לדעת שאתם יכולים להכין את המסמכים הדרושים מראש באופן עצמאי, אבל אין זה אומר שזה כדאי עבורכם. הליך של חדלות פירעון מצריך מכם הכנה של דו"חות חודשיים וגם התייצבות לחקירת יכולת. אתם צריכים להכין את הטפסים הדרושים מראש ולהגיש את הדו"חות לאחר שבעל מקצוע עם ניסיון עבר עליהם. אל תעשו זאת לבדכם – תסתייעו בבעל מקצוע ותהיו בטוחים שאתם פועלים נכון.

 

הטעות הנפוצה ה –  3 במהלך הגשת בקשה לחדלות פירעון: להאמין שהכול יהיה בסדר

אם גם אתם משכנעים את עצמכם שהכול יהיה בסדר ושלא תאבדו את הנכס שלכם, כדאי שתדעו שזו טעות חמורה. שכן, אם אתם לא מיוצגים על ידי עורך דין, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים מחיר גבוהה. צאו מנקודת הנחה שהכול יהיה בסדר רק כשיש לצדכם בעל מקצוע מוסמך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטעויות הנפוצות ביותר שבאות לידי ביטוי בעת הגשה לבקשה לחדלות פירעון. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, תדעו איך נכון לפעול וממה חשוב להימנע. מאחלים לכם הצלחה בהליך.

פְּשִׁיטַת רֶגֶל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »