חיפוש

יפנית, קראטין או אורגנית? איך בוחרים החלקה נכונה לשערך

כמעט כל אישה במהלך חיה חווה משבר עם השיער שלה ורוצה פשוט להנות משיער מסודר ופחות להתעסק ולהילחם אתו במשך כמה שעות ביום וכל יום. בעבר, יותר נשים היו מבלות שעות מול המראה עם המחליק ועם מייבש השיער מנסות לעצב את שיערן עם תכשירים וקרמים רבים.

מאז לנשים רבות ההתעסקות הזו פשוט נמאסה והן עברו לטיפול יעיל שהבטיח להם שקט ורוגע מהתעסקות בלתי נגמרת בשיער שלהן – עולם ההחלקות. החלקה היא פתרון אידאלי עבור נשים רבות, אך איך בוחרים את ההחלקה שתהיה נכונה ביותר עבורך?

 

הדגשים החשובים

אומנם החלקה היא פתרון מעולה ויעיל ונשים רבות מרגישות לפעמים שכבר אין להן סבלנות והן רק מחכות לבצע את ההחלקה שלהן, אך יש כמה דגשים חשובים שכדאי מאוד לדעת איך בוחרים את ההחלקה הנכונה עבורך. אחד מהדברים החשובים ביותר שעלייך לעשות הוא כמובן שיעורי הבית.

שיעורי הבית כוללים איזה החלקות יש היום בשוק, איזה חומרים הן מכילות ועל יתרונות וחסרונות של כל אחת מההחלקות. גם אם אתן סומכות בעיניים עצומות על הספר שלכן, או על חברה שעשתה החלקה שבוע שעבר, חשוב מאוד שתקראו, תבדרו ותשוו את סוגי ההחלקות לפני הבחירה שלכן. מעל הכל, מאוד חשוב לוודא שיש להחלקה אישור ממשרד הבריאות ואם קיימת אפשרות שאתן אלרגיות לאחד מהמרכיבים.

 

ההחלקה האורגנית תופסת תאוצה

כיום נוכל למצוא בשוק סוגים רבים של החלקות, ביניהן נוכל למצוא את ההחלקה היפנית, החלקת קראטן וגם החלקה אורגנית. ההחלקה האורגנית נכנסה בשנים האחרונות לשוק והפכה להיות מאוד מאוד פופולרית. החלקה אורגנית עשויה ממרכיבים אורגניים ורבות מהנשים שרוצות לבצע החלקה, מעדיפות חומרים אורגניים מאשר חומרים כימיים.

מלבד החומרים, שימוש בהחלקה אורגנית גורם לשיער להראות בעל ברק ולהיות נעים וחלק יותר לאורך זמן. זמן ההחלקה הוא גם יחסית קצר ובעל תוצאות מעולות.

 

יפנית וקרטין

החלקה יפנית היא החלקה כימית שקיימת הרבה מאוד שנים בשוק והיא מוכרת ומאושרת על ידי משרד הבריאות. החלקה יפנית נחשבת לאיכותית, אך מדובר על טיפול ארוך מאוד. בגלל כניסה של החלקות אחרות לתחום, ההחלקה היפנית הפכה להיות פחות ופחות פופולרית בקרב נשים מסוימות.

החלקה קרטין היא החלקה שמיועדת עבור בנות שהשיער שלהן נוטה להיות חלק. במקרים של שיער מקורזל או מתולתל ההחלקה הזו פחות תתאים והיא יותר מיועדת עבור נשים שיש להם שיער יחסית נוח לסידור ומקלה עליהן עוד בסידור השיער יום יום.

 

לסיכום

בחירה של החלקה כמו כל דבר היא בחירה של העדפה אישית. החלקה אומנם נשמרת לתקופה ארוכה, אך חשוב לדעת שיש לשמר אותה ואת השורשים של השיער מפעם לפעם. שימוש בחומריים לא איכותיים או החלקה שלא בוצעה בצורה מקצועית יכולה לגרום נזק ולהרוס את השיער, לכן מה שלא תבחרו, בחרו במומחה בתחום בעל ניסיון.

שיער רך

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »