חיפוש

3 יתרונות בבריכת שחיה פרטית בבית או בבניין

בין אם בחרתם להתקין בריכת שחיה פרטית בחצר הבית או על הגג ובין אם בבניין משותף, תוכלו ליהנות ממספר יתרונות – על כך במאמר הבא.

 

1 – לא צריך לעשות מנוי

משפחות עם ילדים בכל שנה מחדשים את המנוי שלהם לבריכה הציבורית שעשוי להגיע לעלויות כספיות גבוהות בלי כל ההוצאות הנלוות שמתווספות לזה. כמו כן, הבריכה הציבורית היא המונית. לעיתים אין מקום בתוך או מחוץ למים, בסופי שבוע הצפיפות גדולה וצריך להגיע ממש מוקדם כדי לתפוס מקום בצל. למרות שהבריכה מפוקחת על ידי משרד הבריאות לא תמיד היא נקיה ולא פעם נדבקים בה במחלות. לעומת זאת, בריכת שחיה פרטית שייכת רק לכם. גם אם מתקינים אותה בבניין משותף בשטח המיועד, רק דיירי הבניין יכולים לעשות בה שימוש וההחלטה אם להזמין אורחים היא של הדיירים בלבד. אין צורך להניע את הרכב עם הילדים וכל הציוד כדי להגיע לבריכה הציבורית ולחפש חנייה או לכתת רגליים אם החלטתם ללכת. יורדים למטה והבריכה פשוט מחכה. יתרה מכך, אין צורך במנוי אלא רק בעלויות הראשונות של ההתקנה והעלויות השוטפות של התחזוקה שהן חלק מתשלום וועד הבית ומתחלקות בין כולם. במקרה של בית פרטי יש לקחת אותן בחשבון.

 

2 – סוף סוף קצת פרטיות

אין ספק שבריכת שחייה פרטית כשמה כן היא. אתם הבעלים שלה, אתם קובעים מי נכנס ומי יוצא, אתם אלו שמתרווחים על כיסאות הנוח לצד הבריכה על מנת לקבל מרגוע, שלווה וקצת שיזוף ואתם אלו ששוחים בה כאוות נפשכם בפרטיות. זהו תענוג שהיה בעבר רק נחלתם של המעמד העליון, אך כיום ניתן להתקין בריכות המתאימות לכל כיס וליהנות משקט ופרטיות. גם התחזוקה היא עליכם ולכן מומלץ להקפיד על כיסוי מתאים לבריכה, שואב או רובוט לניקוי התחתית שלה, רשת לאיסוף מעופפים ועלים, מלח מגן כדי לטהר את המים ושמירה על חומציות, טמפרטורה ותקינות הבריכה. בבניינים משותפים שוכרים בדרך כלל חברת תחזוקה המנויה גם על התחזוקה והניקוי של הבריכה ומקבלים שקט נפשי. ישנם אף בניינים ששוכרים את שירותיו של המציל כדי לשמור על בטיחות הילדים. בבתים פרטיים האחריות היא עליכם.

 

3 – מעצבים איך שרוצים

כאשר מזמינים בריכות שחייה פרטיות ניתן לעצב אותן בהתאמה אישית בדיוק כמו שרוצים הן מבחינת החיפויים והן מבחינת התוספות. הבריכות מגיעות בכל גודל ובכל צורה, עם חיפוי טיח צבעוני, פיברגלס, יריעות pvc, קרמיקה ועוד. תוכלו להוסיף להן תאורת לד בתוך המים, מדרגות נוחות, סילוני ג'קוזי, מזרקה ועוד. גם מבחינת צבע וטקסטורות ניתן להתאים אותן לסגנון של עיצוב החצר, לתחום אותן בחלוקי נחל או חצץ, דשא סינטטי ועוד. ישנם גם בתים שמעצבים בריכה בתוך המרתף כדי לקבל קירוי בחורף, אך גם בחצר כאשר הבריכה אטומה בפיברגלס ניתן ליהנות מקירוי באופן קבוע.

 

ילד קופץ לבריכה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »