חיפוש

 4 יתרונות בשימוש בעורך דין בתביעת פיצויים בתאונות דרכים

תאונות דרכים יכולות לקרות בכל רגע ולכל אחד לרוב בלי יכולת לצפות אותם מראש.

התמודדות לאחר תאונת הדרכים יכולה להיות לא קלה ולכלול הרבה בירוקרטיה ונזקים גופניים ונפשיים.

לכן להיעזר בעורך דין המתמחה בתאונות דרכים יכול לעזור לכם להתמודד עם ההשלכות של תאונת דרכים.

 

הכנו לכם רשימה של 4 יתרונות בשימוש בעורך דין לאחר תאונת הדרכים

  1. 1. אינטליגנציה רגשית

לאחר שנפגע פנה לעורך דין תאונות דרכים הוא יודע שיש ו אדם עם ידע מקצועי שנמצא שם בשבילו והמטרה שלו היא לא בשביל חברת הביטוח אלא כדי לעזור לנפגע להשיג את הפיצויים הגבוהים ביותר. התאונה יכולה לפגוע מאוד במצב הרגשי של הנפגע ולכן עורך דין שמלווה אותו צריך להיות בעל יחסי אנוש טובים ולהקשיב לצרכים של הלקוח. מה שיעניק לנפגע רוגע, תחושה שהוא בידיים טובות וביטחון בתקופה קשה זו.

 

  1. התמודדות עם חברת ביטוח

החוק לנפגעי תאונות דרכים קובע כי כל אדם גם אם הוא אשם בתאונה זכאי לתבוע פיצויים (למעט מקרים חריגים -למשל התאונה נעשתה בזדון). לכן, חברות הביטוח מנסות להרים קשיים רבים על הנפגעים בתאונות דרכים. על מנת לנסות להוכיח שהנזק שנגרם פחו חמור ממה שנתבע מציג. בשביל זה הם משתמשים בחוקרים פרטיים שינסו לדלות ולהחתים את הנתבע בטפסים לרעתו. עורך דין לתאונות דרכים יודע איך להתמודד עם חוקרים אלו.

 

  1. האספקט הרפואי

בעקבות תאונת הדרכים הנתבע יכול לסבול מנזקים גופנים, נפשיים ולעיתים גם אובדן חי אדם. חשוב להיות מלווים בעורך דין מוקדם ככל האפשר לאחר התאונה. על מנת לדאוג לכל המסמכים הדורשים תיעוד. לעיתים קרובות קשה להעריך את הנזקים הרפואיים ונפשיים שקרו בעקבות התאונה או להוכיח לחברת הביטוח שהם התרחשו בשל תאונת הדרכים. לכן, ליווי מקצועי יכול לעזור לכם להציג את המסמכים וטיעונים הכרחיים כדי להשיג את הפיצויים של הנזקים הרפואיים הנוכחיים וגם של הנזקים העתידים בעקבות התאונה.

 

  1. אובדן השתכרות

כאשר הנפגע הפסיד ימי עבודה או שאין ביכולתו לשוב לעבודה, גם לתקופה קצרה של ימים בודדים. חשוב לדעת איך לפעול כדי שהנפגע יקבל פיצויים על ימים אלו בעקבות אובדן השתכרות. עורך דין המקצועי יוכל להדריך אתכם למסכים והתיעוד שצריך על מנת להוכיח שימי העבודה שהתפספסו נוצרו בעקבות התאונה. כך שתוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל החזר כספי ביחס לגובה המשכורת הנוכחית ואחוזי הנכות במידה שיקבעו לכם.

 

לסיכום

יש הרבה יתרונות לשכירת עורך דין המתמחה בתאונות דרכים לאחר תאונת דרכים. בשביל השקט הנפשי, קיום של גורם מקצועי שילחם עבור הזכויות שלך בתביעה, יחסוך לך זמן ובירוקרטיה וידאג שאתה תקבל את הפיצויים הגבוהים ביותר שאתה זכאי להם בעקבות התאונה. כל הסיבות הנ"ל בהחלט שוות את השקעה הכספית והתשלום לעורך דין.

 

זכוכית מגדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »