חיפוש

3 יתרונות למראה פנורמית בחניון הבית

מראה פנורמית היא מראה גדולה ורחבה, אשר יעודה הוא להקנות שדה ראייה רחב לנהגים העוברים ושבים.

מראה זו, בהחלט מהווה פתרון אולטימטיבי לשדה ראייה קטן, מעורפל ומצומצם, שכן היא מגדילה את טווח הראייה של הנהג.

ככלל, המראה הפנורמית היא בין האופציות העליונות שעל הנהג ליישם כשמדובר בחניון הבית שלו.

לא רק שהיא מגדילה את טווח הראייה, אלא היא מצילת נפשות של ממש.

 

פנורמה היא לא מילה גסה

בדרך כלל, נהגים רבים נוטים להתעלם מהמראה הפנורמית המוצבת לפניהם, ולהמשיך בנסיעה ללא התבוננות בה. אם הנהגים בישראל יודעים ולומדים להסתכל ולציית לתמרורים הניצבים בכביש, על אחת כמה וכמה עליהם להתבונן במראה שכל מטרתה היא הצלת החיים שלהם.

כשנהג מתבונן במראה, הוא יודע לתכנן את המשך הנסיעה שלו בהתאם למצב הכביש. במידה והוא מזהה רכב הנוסע בצורה חפוזה, יאט את קצב הנסיעה שלו ויחכה עד לחלוף הרכב. המראה הפנורמית אידיאלית למטרה זו.

כך, הנסיעה תרגיש בטוחה יותר ובהחלט פיזית תרגישו יותר בנוח לאחר ההתבוננות בה.

 

המראה הפנורמית לא עוזרת רק לכם

רבים מהרכבים החולפים על יד המראה הפנורמית, מבינים ששדה הראייה באיזור הזה קטן ומצומצם, ויודעים להיזהר ולנסוע בצורה בטוחה יותר. כנהג רכב, עליי לדעת שברגע שאני נחשף למשהו כמו מראה פנורמית בסביבתי, עליי לנקוט באמצעי זהירות ולנסוע בצורה איטית יותר עד לחלוף המקטע, משום שאיני סבור מהי הסיבה להצבתה במקום, ועל כן עליי להיזהר.

 

היציאה מחניון הבית קלה יותר

כשאנו חושבים על התקנת מראה פנורמית, עלינו למצוא נקודה אסטרטגית טובה שתועיל בצורה המקסימלית. על כן, כדאי להיוועץ בנהגים שיש להם כבר מראה בחניון הבית ולשאול אותם איפה הכי כדאי. באופן כללי, רצוי להתקין את המראה בנקודת היציאה מהחניון, כשהנהג מבחין בתנועה החולפת ובהולכי הרגל המתקרבים לכיוון היציאה שלו. המראה צריכה להיות גם ניכרת לעין בעיני הנהגים האחרים הנוסעים בכביש.

בצורה זו, הנהג יכול לצאת בבטחה מחניון הבית שלו, ללא תחושות אשם או חרדות לפגוע במישהו אחר. היציאה תהיה פשוטה, והנהג ירגיש שליטה מלאה ברכבו ובסביבתו, שכן הוא מודע וצופה בה לפני תגובתו. בבחירת המראה הרצויה, חשוב שהיא תענה על הצרכים שלכם ותהיה מותאמת לחניון שלכם ספציפית, אחרת היא תוצב שם ליופי, ולא לבטיחות.

 

תנו חיוך למראה

עכשיו, לאחר ההחלטה הנכונה של התקנת מראה פנורמית בחניון הבית שלכם, תוכלו לתת חיוך גדול בכל פעם שאתם נתקלים בה וזאת בשל היותכם נאים, ובשל ההחלטה הנבונה ביותר שהחלטתם לקחת כדי לשמור על החיים שלכם ובעיקר על הנפש שלכם, ולהסיר דאגה מלבכם.

כשאתם מחייכים, הסביבה שלכם מחייכת בחזרה וכולם מרגישים בטוחים ושלווים יותר. לעתים, הבטיחות אכן דורשת מהנהג להוציא כספים נוספים שהוא לא מחוייב להוציא, אבל הבריאות חשובה יותר מכל כסף שבעולם.

 

קוף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »