חיפוש

כיצד לבחור גנרטור להשכרה? המדריך המלא

אם אתם מעוניינים לשכור גנרטור לאירועים, כמובן שאתם תצטרכו לדעת באיזה סוג של גנרטור עליכם יהיה לבחור. לכן, אנחנו ממליצים לכם קודם כל על סיוע מקצועי עם צוותי מומחים של הפעלות אירועים. קבלו את כל המידע ותנצלו אותו לשימושכם. בכל זאת, הנה כמה טיפים טובים לבחירת גנרטור לאירוע.

עומדים לערוך אירוע משמח? אם כן, אנחנו ממליצים לכם על כל מה שצריך בכדי להפוך אותו לאירוע מושלם. אם אתם צריכים אטרקציות לאירועים, תמצאו כאלו. ואם אתם צריכים לשכור מכונות מזון ומכונות פופקורן, לכו על זה בהחלט. צריכים גם גנרטורים לאירועים? אז אנחנו כאן בכדי לדבר בדיוק על זה. קודם כל והכי חשוב, איזה סוג של אירוע אתם עומדים לקיים? האם בחוץ? האם בין דלתיים סגורות? בין אם כך או כך, תהיינה לכך השלכה על סוג הגנרטור שאתם תצטרכו לשכור, או לרכוש.

 

מה חשוב לדעת על השכרת גנרטורים לאירועים?

בנקודה הזו אנחנו חייבים לציין, אם אתם אכן בחיפושים אחר השכרת גנרטור, אנחנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ מקצועי אל מול חברת מאסטר סייל הידועה. בחרה מספקת שירותי אטרקציות לאירועים, השכרת גנרטור לאירועים, מיזוג נייד, אוהלי הצללה ועוד.

עם כל כך הרבה ניסיון מקצועי, לא תוכלו לטעות. ובכל זאת, אם תרצו לבחור את הגנרטור שלכם בעצמכם וללא ייעוץ, תתחילו קודם כל עם הנושא של הספק המוצא של הגנרטור. מעבר לעניין, של הספק המוצא של הגנרטור, תמיד יהיה חשוב לקחת בחשבון את מידת הדציבלים שהגנרטורים מפיק. במילים אחרות – הרעש של עבודתו.

 

ככה תדעו שהשכרתם גנרטור מתאים לאירוע שלכם 

במקביל לפרמטר של עוצמת הרעש, גם תיקחו בחשבון את האפשרויות לנייד את הגנרטור. בחלק מהמקרים הגנרטור יהיה קל לניוד, בעוד שבחלק מהמקרים יהיה לכם קשה לנייד גנרטור מאוד כבד. מעבר לכל מה שציינו עד כה, אנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון גם את הנושא של סוג המנוע וייצוב המתח של הגנרטור. ישנם מנועים חדישים ואמינים, מנועים אשר מתקלקלים בקלות ועוד.

בכל מקרה, אם למנוע יהיו תכונות מיוחדות כלשהן, כמובן שיהיה חשוב לדעת עליהן מראש ולהבין על מה אתם משלמים אקסטרה במחיר. ומעבר להכול, יהיה חשוב לדעת מהיכן אתם שוכרים את הגנרטור. כדאי לדעת, ישנן חברות אשר מניידות את הגנרטור עד למקום האירוע שלכם, ככה שאתם פטורים מכל מיני התעסקויות וכאבי ראש מיותרים.

 

השכרת גנרטור הכוללת את ניודו למקום האירוע

לבסוף, זכרו כי אם תצטרכו את השירות של ניוד הגנרטור למקום האירוע, סביר להניח שזה יעלה לכם בתוספת תשלום. כלל אצבע הוא – ככל שמקום האירוע יהיה מרוחק יותר, ככה הניוד של הגנרטור אל הלוקיישן יהיה יקר בהתאם. אם אתם צריכים סיוע נוסף בנושא של השכרת גנרטורים, אנו ממליצים לכם לפנות לחברת מאסטר סייל – ציוד לאירועים.

עם המון ניסיון מקצועי ומוניטין רב שנים, צוות המומחים של החברה יוביל אתכם בבטחה אל עבר אירוע מושלם. בהצלחה!

 

קבל מנותק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »