חיפוש

כך תעצבו את הגינה בצורה אסתטית

עיצוב הגינה היא מלאכה מורכבת, אולם אם מבצעים אותה בצורה נכונה אפשר להנות מגינה יפה שנותנת לנו הרבה מאוד. כדי לעצב את הגינה בצורה הנכונה יש להתחיל קודם בבחירה נכונה של ציוד וצמחים, ולאחר מכן לנסות ולהבין כיצד למקם בצורה נכונה את כל הפריטים הללו. אנחנו כאן כדי לספר לכם כיצד לעצב את הגינה בצורה טובה, שלב אחרי שלב.

 

עיצוב הגינה

עיצוב גינה כך שהיא תיראה מרשימה הוא תהליך מורכב, וחשוב לבצע אותו בצורה נכונה. חגי תדמור הוא מעצב גינות, והוא כאן כדי לעזור לכם להבין מהם הצעדים שאותם צריך להיעשות כדי שגם אתם תוכלו להנות מגינה יפה. גינה מעוצבת היא משהו שבהחלט נמצא בהישג ידכם, ומיד תבינו איך.

כך תעצבו את הגינה בצורה אסתטית

בחירת צמחים

הצורה שבה הגינה שלנו תיראה נקבעת לפי הצמחים שאותם נשים בה. בבחירת הצמחים עליכם להתייעץ עם איש מקצוע שיסביר לכם מה הצמחים שאותם סביר לגדל בגינה כמו שלכם, כך שהם יוכלו לשגשג בה לאורך זמן.

 

בחירת ציוד

אחרי שהבנו מה הצמחים שאותם אנחנו רוצים לשים בגינה הגיע הזמן לבחור את העציצים ושאר הציוד שמאפשר לנו לשתול אותם בצורה טובה. פריט נוסף שעליו חשוב לתת הדעת הוא ציוד השקיה, שנועד לשמור על הצמחים שלכם ולאפשר להם לגדול.

 

גופי תאורה

אחד הדברים שעליו לא מספיק נותנים את הדעת בהקמה של גינה הוא החשיבות הרבה שיש לגופי התאורה בגינה. הגינה שלכם תשמש אתכם גם בלילה, ובדרך כלל אם תארחו בה חברים או אירועים זה לא יהיה בשעות היום. כדי שגם בלילה הגינה שלכם תיראה נהדר, חשוב לצייד אותה בגופי תאורה איכותיים.

גופי התאורה צריכים להיות כאלה שמצד אחד עמידים בפני פגעי מזג האוויר לאור העובדה שהם הולכים להיות מותקנים במקום פתוח, אך יחד עם זאת חשוב שהם גם יהיו יפים על מנת שהם ישתלבו בצורה הרמונית בגינה שלכם.

כך תעצבו את הגינה בצורה אסתטית

הכשרת השטח

השלב הסופי הוא זה שבו אתם מכשירים את השטח של הגינה כך שתוכלו למקם בו את כל מה שרכשתם עבורה. סדרו את הצמחים במקומות שמתאימים להם, ובדקו שמערכת ההשקיה מגיעה לכל אחד מהם. צמחים שזקוקים לכמות גדולה של שמש צריך להיות בזווית שמאפשרת להם לקבל מספיק אור. את גופי התאורה מקמו בסביבה שבה הם יבלטו ולא ייעלמו בנוף הכללי של הגינה.

 

לסיכום

עיצוב של גינה צריך להיעשות בצורה מסודרת, כדי שנוכל להנות מתוצאות יפות. בשלב הראשון נסו להבין מהם הצמחים שאתם רוצים שיהיו בגינה שלכם והשלימו את הצמחים יחד עם כלים ותאורה מתאימים. לאחר מכן עליכם להכשיר את השטח שבו אתם רוצים להקים את הגינה, כך שהוא יוכל להכיל את כל מה שאתם רוצים שיהיה בה. זכרו שיחד עם איש מקצוע תוכלו לקבל גינה יפה יותר.

כך תעצבו את הגינה בצורה אסתטית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »