חיפוש

כך תתמודדו עם אירוע רשלנות רפואית

אירוע רשלנות רפואית יכול להיות טראומתי מאוד הן במישור הפיזי מבחינת הנזק שנגרם אך גם הן במישור הנפשי לאור ההכרח להתמודד עם העובדה שמדובר בנזק שהיה ניתן למנוע וכי צוותים רפואיים אשר אמונים על הבריאות והרפואה הם אלו שגרמו לנזק. ישנם כמה דברים פרקטיים שכדאי לעשות כדי להתמודד עם אירוע רשלנות רפואית במידה ואירע לכם.

 

תעדו ושמרו על המידע הרפואי

בדומה לכול תביעה העוסקת במשהו שקרה, ובהליכים רפואיים, כדאי מאוד ואפילו הכרחי, לשמור ולתעד כול מה שהיה בדרך כדוגמת סיכומים רפואיים ואפילו תמונות באם מדובר בנזק שניתן לראות.

כל אלו, ועוד, יסייעו בהמשך להתמודד עם האירוע של הרשלנות, הן אם מדובר בתביעה לדוגמא או בתביעת חברת הביטוח לקבלת פיצוי בגין הנזקים שנגרמו לכם.

 

צרו קשר עם איש מקצוע

אחד הטיפים הכי חשובים בכול מה שקשור להליכים רפואיים ולרשלנות רפואית בפרט, הוא ליצור קשר בהקדם עם איש מקצוע אשר במקרה זה יהיה עורך דין רשלנות רפואית.

בסופו של דבר, אתם מכירים את הגוף שלכם, את האירוע ואת כול מה שקרה בצורה הטובה ביותר, אך עורך דין רשלנות הוא זה שמכיר ויודע להתמודד עם מקרים של רשלנות רפואית בצורה הטובה ביותר, במיוחד אם תחליטו לתבוע.

 

מחליטים מה לעשות עם מה שקרה

לאחר שאירע לכם אירוע של רשלנות רפואית ובעצם נגרם לכם נזק שאתם סבורים כי היה ניתן למנוע, עליכם להחליט מה לעשות בנידון וכיצד להתקדם. לפניכם כמה אפשרויות אשר הבולטת בהן היא כמובן לבחור לתבוע את מי שגרם לנזק שהיה לכם.

כאן תוכלו לבחור, בדרך כלל בהתאם לנסיבות המקרה ולהמלצת עורך הדין שלכם את מי לתבוע וזאת יכול להיות בין היתר:

  • רופא מטפל – במקרים בהם אפשר להצביע על אדם אחד ספציפי אשר גרם לנזק
  • צוות רפואי – במקרים רבים יכול להיות כי הרבה אנשים היו מעורבים בהחלטה או בביצוע ההליך אשר גרם לנזק, לדוגמא יכול להיות כי הרופא שאבחן לא אבחן טוב אך גם האדם אשר ביצע את האבחון, לדוגמא לקח דגימה, ביצע אותה בצורה לא מיטבית
  • מוסד רפואי – בהמשך לכך שיכול להיות שהאחריות נופלת על צוות רפואי ולא על אדם אחד, יכול להיות כי לבית החולים או למוסד הרפואי שבו בוצע ההליך יש אחריות על הנעשה. כמובן שמדובר בתביעה גדולה יותר אך היא גם יכולה להסתיים בפשרה

 

לאחר שאירע לכם אירוע של רשלנות רפואית מומלץ מאוד קודם כול לגייס לשירותכם עורך דין רשלנות רפואית מתוך הבנה שאינכם יכולים להתמודד עם כול מה שקרה לבד ובטח שלא תדעו מה הכי נכון לעשות הלאה מבחינה משפטית ואפילו מה הן האפשרויות שלכם. מעבר לכך, כהכנה להמשך, שמרו כול דבר שעשוי להיות רלוונטי להליך.

רשלנות רפואית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא