חיפוש

כל האמת על מדבקות טפטים לקיר

אם עוד לא שמעתם על מדבקות טפט לקיר, הגיע הזמן שתעשו את זה. בעולם עיצוב הפנים, המדבקות הללו זוכות לשבחים רבים, לאור העובדה שהן מאפשרות לנו לתת לכל מקום לוק ייחודי בתוך זמן קצר. המדבקות מגיעות במגוון רחב של עיצובים, ומאפשרות לכל אחד למצוא מדבקות שמתאימות לו בצורה מושלמת. אנחנו כאן כדי לספר לכם את מה שצריך לדעת עליהן.

 

מדבקות טפט לקיר

מדבקות טפט לקיר הן מדבקות ענק, שאותן ניתן לשים על קירות. המדבקות מחולקות לשני סוגים. הסוג הראשון מזכיר יותר צביעה קלאסית של בית, ובו למעשה אנחנו מקבלים מדבקות גדולות שניתן לשים על קיר כתחליף לצביעה. האפשרות השנייה הן מדבקות של דמויות או צורות מסוימות, שיכולות להעניק לחדר מראה ייחודי. טפטים וולקס כאן כדי לספר לכם את כל האמת על הטפטים.

 

אפשרות לשנות בכל זמן

לא מעט אנשים חוששים להכניס שינויים בעיצוב הבית מתוך פחד שלאחר זמן הם לא יאהבו את הצורה שבה העיצוב החדש נראה. היתרון הגדול שיש למדבקות הקיר הוא שניתן להסיר אותן בקלות בדיוק כמו שמדביקים אותן. כמובן, חשוב לקנות את המדבקות במקום איכותי שמספק מוצר שלא משאיר סימנים, וברגע שלא תאהבו את המדבקות פשוט תוכלו להחליף אותן בטפטים חדשים.

 

עיצוב בדיוק כמו שאתם רוצים

בניגוד לצביעה של בית שיכולה להתבצע בסט מסוים של צבעים, מדבקות קיר מגיעות בשלל עיצובים כמעט בלתי מוגבל. תוכלו לקנות יריעות הדבקה עם הדפסים מיוחדים, מדבקות של דמויות וצורות אהובות, וכיום אפילו קיימת אפשרות לעצב את המדבקות בכוחות עצמכם. אז אם מה שחשוב לכם זה להפוך את המקום שבו אתם נמצאים לייחודי יותר, המדבקות הללו הן מה שיכול לעזור לכם.

 

מחיר נוח

אחרי שהבנתם היטב מהן המדבקות, ברור לכם שאתם לא צריכים להחליט בבת אחת על כל המדבקות שאתם מעוניינים לשים בבית או במשרד שלכם. תוכלו לקנות מספר קטן של מדבקות, לראות האם אתם אוהבים את העיצוב שהן מעניקות לבית שלכם, ואם אהבתם תוכלו לקנות מדבקות נוספות. הדבר הזה מאפשר לכם לעשות בהן שימוש גם אם התקציב שלכם לא גבוה במיוחד.

מחיר של חבילת מדבקות מתחיל בפחות מ100 ₪, ויכול גם להגיע ליותר מ200 ₪ לחבילת מדבקות מיוחדת. כאשר מדברים על טפטים גדולים יותר המחיר שלהם נקבע לפי מ"ר, והוא בדרך כלל קצת יותר מ100 ₪.

 

לסיכום

מדבקות טפט לקיר מאפשרות לכם להנות מהדמויות, התמונות והעיצובים האהובים עליכם מודבקים על קירות הבית או המשרד. חשוב לבחור מדבקות איכותיות, כאלו שלא משאירות סימנים על הקירות ומאפשרות לכם אחת לכמה זמן לבצע ריענון של המדבקות. המחיר של המדבקות לא גבוה, ותוכלו לקבל חבילה של מדבקות קיר בפחות מ200 ₪. כל מה שנשאר לכם זה פשוט לבחור אותן.

קיר אבנים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »