חיפוש

כל מה שצריך לדעת על איטום קירות

כמה פעמים נכנסתם לחדר השירותים או המקלחת, וראיתם טיפות מים זבות מהקיר או מהתקרה? כן, הטפטוף הזה הוא בהחלט לא נעים, ובוודאי ניסיתם לנקוט באמצעים של ניגוב הטיפות עם סמרטוט או נייר סופג על מנת להעלים את הטיפות.

עם כל התקווה שהיתה לכם בלב, גם ביום שלאחר מכן שמתם לב לטיפות הללו, שנדמה שמסרבות לעזוב אתכם. הדבר שיכול לעזור לעניין הזה להיפתר ולא לחזור אליכם שוב הוא איטום קירות, ולכן כדאי שתכירו כמה נקודות חשובות לגביו. סיכמנו לכם כאן למטה את כל מה שצריך לדעת על איטום קירות, אז קדימה, בואו נצא לדרך!

 

איטום קירות – מה זה אומר בכלל?

איטום קירות הוא פעולה שאותה מבצעים אנשי מקצוע, במטרה לחסום את האפשרות למי הגשמים לחדור פנימה אל תוך הבית שלכם. קירות רטובים הם קירות שעלולים להוביל למצבים של עובש וטחב, סירחון גדול וכמובן פגיעה בחומר שממנו עשויים הקירות.

חדירת מים היא אינה מצב אידיאלי בכלל, והוא עלול לפגוע בצורה אנושה לאורח החיים התקין שלכם. חדירת מים שמתחילה ברטיבות, עלולה מהר מאוד להפוך להצפה שתפגע במוצרי עץ שונים, מוצרי חשמל ובקיצור – תשנה לכם את החיים בצורה הכי לא חיובית שאפשר לדמיין. איטום קירות בא לפתור בדיוק את הבעיה הזו, אז בואו נבין עוד כמה דברים חשובים לגביו.

 

לא כל זמן הוא הזמן הנכון: איטום קירות צריך לעשות לפני שהבעיה מתחילה

אחד הדברים שהכי בולטים אצלנו הוא הדחיינות. אנחנו נוהגים לדחות את הדברים שאותם אנחנו צריכים לעשות, ובסופו של דבר עלולים לשלם על כך ביוקר ולסבול מבעיות חמורות. איטום קירות הוא ממש לא אחד מהדברים האלו שניתן להתעכב איתם, והוא צריך להיפתר עוד לפני שהבעיה מתחילה. אז למה בעצם אנחנו מתכוונים?

היות ובעיית הנזילה בקירות מתחילה בעיקר בימי החורף, שמאופיינים בגשמים רבים ומים זורמים, כדאי לבצע איטום קירות עוד לפני שהחורף מתחיל. בצורה הזו אתם לא צריכים אפילו להתחיל להתמודד עם הבעיה, אלא פותרים אותה מראש. יצא לכם להיתקל פעם בביטוי "להקדים תרופה למכה"? איטום קירות עונה בצורה מושלמת על מה שהביטוי הזה מסמל.

 

איטום קירות עם חברה מקצועית – כדי להבטיח שהבעיה לא תחזור על עצמה

איטום קירות הוא פעולה שצריכה להתבצע בזמן מצד אחד, ומצד שני היא צריכה להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים. במידה ותזמינו שירות של איטום קירות מגורם לא מוסמך או לא מקצועי מספיק, אתם עלולים לגרום לכך שהבעיה תתקוף אתכם בכל אופן – וחבל.

בדיוק בגלל הסיבה הזו, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט k-h-azrad.co.il, לבחור את שירות האיטום הדרוש לכם – איטום קירות, איטום מרפסות, איטום גגות ועוד, ולהתחיל להיערך לקראת החורף הקרב ובא.

קיר אטום

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »