חיפוש

כל משרות ההייטק לסטודנטים במקום אחד

סטודנטים שלומדים מקצועות שמשתלבים בתחום הייטק כמו אבטחת מידע, לימודי סייבר שונים ועוד תחומים, יכולים לחפש עבודה באתרי האינטרנט השונים ולראות שאכן קיימות משרות סטודנט ללא ניסיון קודם אבל המגוון איננו רחב ולכן סטודנט שלומד רוב השבוע ורוצה לנסות ולהשתלב בשוק העבודה לא יכול עשות זאת. לכן באקספוינט החלו להוביל מהלך וליצור שיתופי פעולה עם חברות הייטק בארץ וליצור מאגר מרשים של משרות בעולם ההייטק עם ניסיון וללא ניסיון, משרות בכירות ובכירות פחות.

 

אקספוינט המקום בו תמצאו משרות סטודנט ומשרות הייטק ללא ניסיון

הרבה פעמים שומעים אנשים מדברים על כך שהם חולמים להגיע לעבוד יום אחד בחברות הייטק ולו רק בשביל הסקרנות. כי בחברות ההייטק שומעים על התנאים המעולים שקיימים, על המשכורות הגבוהות, הבונוסים המרשימים ובכלל כל ההטבות שמקבלים עובדי ההייטק.

אך לא לכל האנשים עומדים בדרישות הלימודיות שנדרשות ואם יש אותן אז אין את הוותק והניסיון הנדרשים. בחברת אקספוינט שעובדת בשיתוף פעולה עם חברות ההייטק המובילות בארץ ריכזו מגוון רחב של משרות הייטק ללא ניסיון שהרבה מאוד אנשים בהחלט יכולים לעמוד בדרישות הכניסה לחברות הייטק אלו.

 

משרות סטודנט בתחום ההייטק

לא רק אנשים שמגיעים מתחומים שונים היו רוצים להיכנס להייטק אלא גם אותם הסטודנטים שלומדים במשך שלוש שנים לפחות שלושה ימים בשבוע. בין הסטודנטים הרבים יש כאלה שמקיימים חיי משפחה ועבודה לא מתגמלת שבדרך כלל לא קשורה כלל למקצוע הנלמד. עם הזמן הם נשחקים ואף אחד לא מבטיח להם שהם יוכלו למצוא עבודה בעולם הייטק כפי שהם מצפים בסיום שלוש שנות לימוד.

בשביל אותם סטודנטים ש"קורעים" את עצמם ומשלבים חיים שלמים רק כדי שיום אחד הם ישתלבו בשוק העבודה, חברת אקספוינט יצרה גם בשבילם מגוון של משרות סטודנט רבות ללא ניסיון קודם כדי שהם יוכלו גם להכיר את עולם ההייטק כפי שהוא הוא באמת פועל וגם כדי לנסות ולשלב את אותם הסטודנטים לתוך החברה עוד כשהם לומדים.

 

לסיכום

החלום לגעת במשרת הייטק בחברת הייטק מתקדמת, לא רחוק מהמציאות של היום כפי שהייתה בעבר. גם בחברות הייטק דרושים עובדים מתחומי האדמיניסטרציה כמו בכל חברה וארגון שקיים, כמו מנהלי//ת משרד, הנהלת חשבונות, הזמנות רכש, מכירות, שירות לקוחות ועוד משרות מתחומים אלו.

בחברות ההייטק הרבות בישראל קיים גם הרצון לשלב סטודנטים פעילים שמגיעים מלימודים שמשתלבים בעולם ההייטק. המטרה היא גם כדי "לדוג" את המוכשרים ביותר וגם דרכם לבדוק זווית ראיה חדשה ורעננה שאולי לפני כן לא שמו לב לכך. חברות ההייטק השונות בארץ, מוציאות משרות שונות בתחומים שונים, משרות הייטק ללא ניסיון, משרות חצי משרה, משרות לאימהות ועוד. כמובן שלכל משרה יש את הדרישות עבודה שלה. בכל מקרה שווה בדיקה.

מחשב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »