חיפוש

כמה עולה שיפוץ מטבח – המחירון המעודכן ל2020

מתכוננים לקראת שיפוץ מטבח? רגע לפני שמבצעים את השיפוץ בבית, חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות מטבחים, להתעדכן במחירון מטבחים ועוד. קבלו מחירון מומלץ לשיפוץ מטבחים, מעודכן ל-2020, כל המידע:

באופן כללי ומבלי לקבוע איזשהו כלל אצבע, שיפוץ מטבחים יכול להסתכם בסכומים של כ-15,000 ₪, אבל כשאומרים כזה דבר, חשוב להגדיר מראש ציפיות. מעוניינים לבצע שיפוץ נרחב עד כדי בניית מטבח כמעט מחדש? כמובן שיהיה עליכם להכין תקציב משמעותי יותר. אז כמה יעלו עבודות שיפוץ במטבח? קבלו מחירון מומלץ ל-2020:

 

נתחיל מהדברים הקטנים: החלפת ידיות בארונות המטבח

מחיר השוק הממוצע עבור החלפת ידיות בארונות מטבח הוא כ-30 ₪ להחלפת ידית. עלות זו בדרך כלל לא תכלול הרכבה, והמחיר מתייחס לידיות סטנדרטיות ומתכתיות לרוב. כמובן, אם תרצו ידיות מעוצבות, המחיר הממוצע יעלה וגם יגיע לסכומים של מאות שקלים.

 

החלפת כיור במטבח: כמה עולה?

כמובן שטווחי המחירים של החלפת כיור הם רחבים, ככה שיהיה חשוב לבדוק איזה כיור אתם מעוניינים להתקין במטבח. המחיר של החלפת כיור משתנה בהתאם לעובי הכיור, המותג שלו, הצורה של ההתקנה, גודלו וכו'. בסכומים של 2,500 ₪ תוכלו להתקין כיור נירוסטה יפהפה. והוא נחשב כיור מומלץ מאוד ועמיד לאורך שנים.

 

רוצים להתקין חימום תת רצפתי במטבח? החלטה מעולה ולא יקרה

אם ברצונכם להתקין חימום תת רצפתי במטבח, אתם מחליטים את אחת ההחלטות החשובות במהלך השיפוץ. חימום מתחת לרצפת המטבח הוא לא רק נעים ואחיד, אלא גם חסכוני מאוד באנרגיית חשמל. כמה עולה חימום מתחת לרצפות במטבח? התקנת חימום תת רצפתי במטבח עולה כ-2,500 ₪ בממוצע. סאן שיין פתרונות חימום יתקינו עבורכם את סוג החימום הזה.

 

כמה עולה החלפת דלת מטבח?

המחיר הממוצע של החלפת דלת מטבח הוא כ-250 ₪, כאשר המחיר הזה מתייחס אך ורק לחלפים חיצוניים. המחיר שציינו מתייחס להחלפות של דלתות בגדלים רגילים, לא דלתות גדולות. כמובן, ככל שהדלת תהיה חסינה יותר וממותגת או מעוצבת, ככה המחיר יעלה בהתאם.

 

כמה עולה להתקין ארון מזווה במטבח?

התקנת, או בניית ארון מזווה, כרוכות בהתחשבות במספר פרמטרים. למשל, האם אתם רוצים להתקין ארון מדפים מעץ? אולי מזווה עם דלתות הזזה? בכל מקרה, כדאי לדעת כי עלות התקנת ארון מדפים עבור אחסון של מוצרי מזון וחומרי ניקוי מתחילה ב-2,500 ₪.

 

כמה עולה התקנת אי-מטבח?

התקנת אי במטבח אמנם היא לא זולה, אבל אין ספק, אי-מטבח מוסיף המון ערך בבית. מעבר לכך שהוא מאוד עיצובי, הוא גם מאוד נוח ומספק לכם משטח עבודה ופתרונות אחסון. כמה עולה התקנת אי מטבח? המחיר הוא 3,000 ₪ , אבל שימו לב, מדובר על 3,000 ₪ למטר רץ.

מעבר למחירים שריכזנו עבורכם כאן, כמובן שישנם עוד סוגים רבים של עבודות שיפוץ מטבח. צריכים ייעוץ נוסף? כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות מטבחים. בהצלחה!

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שַׁיִשׁ
כל המידע על שיש

בחירה של שיש לאמבטיה, למטבח או לכל חלל אחר בבית עלול להיות עניין מורכב אם אין לכם את הידע המקיף בתחום. בחירה שגויה שאירעה לאחרונה

קרא עוד »
מדריך לשימוש בבמות הרמה
מדריך מקוצר לשימוש בבמות הרמה

במות הרמה מהוות כלי עבודה שימושי לעבודות המשלבות גובה ונשיאת משקל. השימוש בבמות ההרמה תופס תאוצה בשנים האחרונות עקב היתרונות הרבים שלו על פני פתרונות

קרא עוד »