חיפוש

להוביל את הצוות להצלחה – כיצד עושים זאת?

ניהול פירושו הובלה של צוותי עובדים מסגרת פרויקטים שונים, המתקבצים יחד לכדי שגרת עבודה, הכוללת עמידה ביעדים.

במרבית המקרים אתם יכולים למדוד את ההצלחה שלכם ולהבין אם הפרויקט הצליח, או כשל, גם כאשר מדובר על יום עבודה שגרתי.

אז נכון שכל יום עומד בפני עצמו ואי אפשר להגדיר נוסחה אחת להצלחה, אבל יש לא מעט כללים, שאם תעמדו בהם, תוכלו למנף את רמת ההצלחה שלכם ושל הצוות שלכם בכל משימה.

 

הגדרת יעדים ברורה

קיימות הגדרות רבות להצלחה. מה שנחשב הצלחה במשימה אחת, לאו דווקא נחשב בתור הצלחה במשימה אחרת ולכן, לפני שתנסו לכוון את הצוות שלכם ליעד, אתם צריכים להגדיר היטב לעצמכם לאן אתם מכוונים.

ככל שתגיעו להגדרה ברורה יותר באשר למהי הצלחה עבורכם במשימה הרלוונטית, ביעדים היומיים של הצוות שלכם, כך יהיה לכם יותר קל לכוון את הצוות למקום הנכון.

גם הגדרת לוחות זמנים לסיום המשימה ועמידה ביעדים היא חלק מהעניין ולכן הכניסו את היעדים שלכם ללו"ז מסודר, אך ריאלי והציגו אותו בפני הצוות.

 

הגדירו לעצמכם כיצד התפקיד שלכם מסייע לצוות לעמוד ביעדים

הגישה לפיה תפקידו של מנהל הוא לתת שירות לצוות שלו היא גישה שכדאי לאמץ, או לפחות ללמוד ממנה. העובדים שלכם צריכים את כל הכלים והאמצעים האפשריים כדי לעמוד במשימה שאתם נותנים להם.

אז נכון שהתפקיד שלכם הוא גם להניע, לקבוע יעדים ולקחת אחריות על התוצאות, אבל אתם גם צריכים לספק לצוות את כל מה שהוא צריך כדי להצליח. אם אתם פחות באוריינטציה שירותית כלפי הצוות שלכם – מנו אחראי משני, שתפקידו יהיה לספק לעובדים את מה שהם צריכים כדי להצליח.

 

הגדירו שפה משותפת

הצוות שלכם צריך לפעול כגוף אחד, כדי לעמוד ביעדים ולהביא פרויקטים לסיומם המוצלח. לכן, הקפידו להשתמש בשפה משותפת, שכל אנשי הצוות מבינים ומכירים.

כך למשל, תוכלו להכניס מונחים מקצועיים של התחום שלכם לתוך השפה הזו, אבל גם מונחים תפעוליים, המגדירים בקלות ובמהירות למה אתם מתכוונים, מונחים הקשורים לעבודת צוות וכן הלאה.

 

הפכו את העבודה למהנה

עמידה ביעדים, הובלה להצלחה, ניהול ותפעול הם מונחים מקצועיים, שיכולים להוציא את כל ההנאה מיום העבודה שלכם ושל הצוות שלכם.

לכן, הקפידו למצוא את הדרכים בהם אפשר להפוך את יום העבודה של כולכם למהנה ונעים יותר.

הפכו את הצוות שלכם ליחידה מובחרת, של אנשים שדואגים אחד לשני, עוזרים, משתפים פעולה ועושים הכל בהנאה. האווירה החיובית תעבור גם ללקוחות, תחזק את המוטיבציה וגם את הלויאליות של הצוות למקום העבודה.

 

לסיכום

הובלה של הצוות שלכם להצלחה היא משימה אפשרית ואפילו לא מאוד מורכבת, אם חשוב לכם להיות מנהלים בולטים ומצליחים. אבל גם אם זה לא בא לכם באופן טבעי, תמיד אפשר ללמוד ולהשתפר, עם קצת עזרה. למידע נוסף על ליווי עסקי לחצו: https://www.mvp-business.co.il

 

מדד בעלייה וירידה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »