חיפוש

למה כדאי להציג למשקיעים בעזרת הדמיה?

גיוס משקיעים לפרויקט או רעיון עסקי אינו דבר קל.

יש להשקיע בהצגת המוצר, לפרט את היתרונות שלו ולהוכיח שהוא שווה את ההשקעה.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הדמיה ממוחשבת. המאמר יסביר מדוע.

 

לעשות אקזיט ממוצר מהפכני

המטרה של רוב הסטרטאפיסטים הצעירים היא לא רק להמציא רעיון מקורי או מוצר מהפכני שישנה דרך חיים או יסייע לאיכות החיים. כששואלים סטרטאפיסט מה הציפיות שלו הוא יענה מייד – לעשות אקזיט ולהרוויח. זו הסיבה שיש לקדם את הרעיון העסקי על מנת להשיג משקיעים פוטנציאליים ולפתח מוצר או רעיון מוגמר. למעשה גיוס משקיעים הוא המכשול הגדול ביותר בדרך לאקזיט. המוצר קיים בראש, אף אחד עדיין לא חשב על רעיון דומה אך שום דבר לא זז מבחינת הפיתוח שלו. המשקיעים לא יהיו מוכנים להשקיע בכל רעיון. הם רואים את התמונה העסקית והרווחים שישיגו מההשקעה ולכן הם צריכים לחוש את המוצר לפחות מבחינה ויזואלית.

 

כיצד הדמיה ממוחשבת יכולה לסייע בהשגת משקיעים?

כאשר המשקיעים אליהם אתם מכוונים יהיו חשופים למוצר כמעט מוחשי שניתן לבדוק אותו ב-360 מעלות ולהיכנס לכל הפרטים הקטנים, הם ידעו שמדובר ברעיון רציני שלא משאיר ספקות לגבי היכולות שלו. למשל, הדמיות מוצר שנעשו באמצעות סטודיו לעיצוב הדמיות הצליחו לקדם אביזר שמסייע לזיהוי פלילי. ההדמיה הוצגה בצורה מפורטת, מכל זווית אפשרית באמצעות סרטון שהותאם לצרכי הלקוח. כך גם לגבי הדמיות שנעשות בשילוב אנימציה, קריינות ותנועה. ההדגשים בהדמיה על הצבע, הטקסטורות, חומרי הגלם, הצורות והגודל מאפשרים למשקיעים להיחשף לדבר כמעט מציאותי שנותן להם מושג על המוצר המוגמר.

 

מדוע חשוב וכדאי לעשות שימוש בהדמיות למשקיעים?

ראשית, שימוש בהדמיה ממוחשבת לצורך גיוס משקיעים היא אלמנט המעיד על רצינות והשקעה. שנית, היא מוכיחה למשקיעים שהמוצר שווה השקעה כיוון שלא מדובר רק ברעיון על הדף, אלא במוצר מוגמר. שלישית, ההדמיה מדגימה שימוש פונקציונלי במוצר מלבד הדגמת העיצוב שלו. לבסוף מדובר בחוויה שיווקית כדי למכור רעיון שצריכה להעשיר את הידע של המשקיעים ולספק להם חוט למחשבה אם מדובר בעסקה כדאית ורווחית. שילוב של קול, תנועה, טקסט כתוב וכד' יכולים לשפר את האפקט השיווקי של ההדמיה בהתאם לצרכים של הלקוח.

 

טכנולוגיה מתקדמת מוכרת

המאה ה-21 הביאה עימה חידושים להם מצפים המשקיעים. אם בעבר היו יוצרים דגם תלת מימד למוצר או מכינים מצגת, היום לא צריך לעבוד קשה. הזמנת הדמית תלת מימד מסטודיו העוסק בתחום תעשה את העבודה. כל מה שאתם צריכים הוא את הרעיון וכיצד אתם רוצים שהוא ייראה. ההדמיה תגרום לרעיון להפוך למוחשי ולהעריך את פיתוח המוצר בהמשך. משקיעים שיצפו בהדמיה ירצו להשקיע בפיתוח כי יבינו בצורה הטובה ביותר את הערך והיעילות שלו לעומת מתחרים אחרים.

 

בית מדומה  

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מערכת הדפסה והחלה
מה היא מערכת print & apply?

בחלק ניכר מהתעשייה, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נדרשים להדביק תוויות על גבי אריזות או מוצרים שונים. התוויות הללו חשובות כיון שהן מספקות מידע

קרא עוד »