חיפוש

למה חשוב לעשות ייבוש תת רצפתי יסודי לאחר הצפה

הייתה לכם הצפה בבית? אתם בוודאי נמצאים כעת במצב לא מרהיב. שכן, הצפה עלולה לגרום לא פעם לפגיעות חמורות ולנזקים בציוד שנמצא בבית. אם ההצפה נגרמה בעקבות צינור שהתפוצץ, מי גשמים או מכל סיבה אחרת, אתם צריכים לדעת שעליכם לבצע בהקדם הליך של ייבוש תת רצפתי יסודי. בשורות הבאות נציין בפניכם את הסיבות לביצוע ההליך בהקדם. הישארו אתנו ותגלו אותן.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הזה אנחנו כותבים לאחר שחווינו בעצמנו הצפה בבית. אחד הצינורות התפוצץ וגרם לזרימה של מים בבית שנמשכה יותר מ -4 שעות! בזמן הזה היינו מחוץ לבית. כשהגענו למקום, הזדעזענו לגלות את  המראות ומיד הזעקנו בעל מקצוע שציין בפנינו כי עלינו קודם כל לסגור את השיבר. לאחר שעשינו זאת, התברר לנו שהטיפול בצינור עצמו אינו מספיק וכי יש צורך לבצע ייבוש תת רצפתי, החלטנו להשאיר את המצב כפי שהוא ולדחות את ההליך של הייבוש. בסופו של דבר גילינו את הממצאים שיוצגו בפניכם בהמשך. ממצאים שגרמו לנו להבין שעשינו טעות בכך שלא ביצענו את ההליך בשלב מוקדם יותר.

 

למה חשוב לעשות ייבוש תת רצפתי יסודי לאחר הצפה? סיבה מספר 1

חשוב מאוד לעשות ייבוש רצפה אחרי הצפה בגלל שאם לא תעשו זאת, אתם עשויים למצוא את הבית שלכם מסריח מריח של טחב. שכן, תיזכרו לרגע בסיטואציה שבה הבית היה מוצף. חלק מהמים נספגו ברצפה ועברו אל מתחת לרצפות. המים שנותרו שם מתחת לרצפות גורמים להיווצרות של עובש שמפיץ ריח רע בבית.

 

למה חשוב לעשות ייבוש תת רצפתי יסודי לאחר הצפה? סיבה מספר 2

חשוב מאוד לבצע הליך של ייבוש רצפה לאחר הצפה בגלל שאי ביצוע של הליך זה עשוי להביא למצב של רטיבות קפילארית. מדובר במצב שבו המים ייכלאו מתחת לרצפות והם עשויים בשלב מסוים להשפיע על הדירה שנמצאת מתחתיכם. כך שאם אתם רוצים יחסים טובים עם שושי השכנה, כדאי שתטפלו מהר בייבוש תת רצפתי, לפני שהיא תגלה שיש לה נזילה מהתקרה של המטבח.

 

למה חשוב לעשות ייבוש תת רצפתי יסודי לאחר הצפה? סיבה מספר 3

כדי לשמור על הבריאות שלכם. זו הסיבה ה- 3 שכנראה תגרום לכם להתקשר אל בעל מקצוע שיגיע לטפל בעניין בהקדם. שכן, רטיבות מובילה לא פעם להיווצרות של חיידקים רעים שנמצאים באוויר. מצב שכזה שאינו מטופל לטווח רחוק עלול לפגוע בבריאות שלכם ולהביא להיווצרות מחלות שונות ומצבים בריאותיים שאינם נעימים, כמו למשל:

  • מחלת סרטן
  • מחלת ריאות
  • קשיי נשימה ושיעול

 

לסיום

עד כאן המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לחשיבות לביצוע ייבוש תת רצפתי יסודי לאחר הצפה. אנו מקווים שכעת, אתם מבינים שעליכם לטפל בבעיה בהקדם האפשרי כדי לשמור על עצמכם.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »