חיפוש

למה לא מומלץ להשאיר מפתח לאורחים מחוץ לדלת

כאשר אנו יוצאים מן הבית ונועלים אותו, אך רוצים להשאיר מפתח לאורחים – רבים מאתנו פונים להשארת מפתח מחוץ לדלת, אם זה מתחת לשטח, בתוך העציץ או מעל המשקוף. מדובר בטריק ידוע ונוח ולמעשה נראה שאין אחד מאתנו שלא חטא ועשה כן. במעשה הזה יש חשש מסוים ומתח, שכן כמו שהאורחים יוכלו למצוא את המפתח – ככך גם גנבים ואורחים לא רצויים. ובכן, בתחושת הבטן הזו שתוקפת אותנו, יש גרעינים רבים מספור של אמת.

לא חסרים האירועים לצערנו, בהם מפתח ש'הוחבא' מחוץ לדלת לאורחים, מצא את ידיו אל הידיים הלא נכונות. כולנו מודעים לסכנה שבמעשה אך ממשיכים לעשות כן וכדאי למצוא בעצם פתרונות אחרים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על למה לא מומלץ להשאיר מפתח לאורחים מחוץ לדלת.

 

מה הן הסכנות הקיימות בהשארת מפתח לאורחים מחוץ לדלת ולמה זה לא מומלץ?

בעת השארת המפתח מחוץ לדלת לאורחים, אנו מסתכנים שעוברי אורח לא רצויים ימצאו בעצמם את המפתח. ברגע שמצאו אותו וכוונותיהן אינן תמימות וטובות כמו שלכם, הם עשויים להשתמש בו כנגדכם ולפרוץ למרחביכם האישי. לפניכם שתי סכנות עיקרית שעולות אל פני השטח כאשר אתם משאירים מפתח לאורחים מחוץ לדלת:

ניתן לפרוץ לביתכם בעת המציאה

בעת מציאת המפתח, הגנב ועובר האורח שמצא את המפתח יכול להסיק כי אנכם בבית. אתם בעצם מודים בכך שאינכם בבית והותרתם את המפתח לאדם, שעוד לא הגיע לאסוף אותו. כלומר מדובר בחותמת גומי המצהירה כי הבית ריק וניתן להיכנס ולקחת מה שרוצים. זוהי סכנה אמתית.

 

ניתן להעתיק את המפתח ולפרוץ לביתכם בעתיד

במידה והשארתם את המפתח מחוץ לדלת והוא נמצא על ידי הידיים הלא נכונות – עשויים להשתמש בו לרעה ואף לשכפל אותו. גנב שמצא את המפתח, עשוי להעתיק אותו דרך מגוון שיטות שונות בהן מעתיקים את הדפוס הייחודי שעל גבי המפתח אל חומרים אחרים שמשמרים אותו וכך מאפשרים להעתקת הדפוס. במידה וזה קרה, יוכל הגנב לפרוץ לביתכם בכל רגע נתון. מדובר בסכנה אמתית לחפציכם ולביתכם ממנה כדאי בהחלט להימנע. לעוד פרטים היכנסו אל הלינק https://www.lock-smith.co.il.

 

איזה פתרונות אחרים ניתן למצוא כדי לא להשאיר שוב מפתח לאורחים מחוץ לדלת?

כדי להימנע מן הסיכונים שהוזכרו לעיל, אתם יכולים למצוא שלל של אפשרויות אחרות ונוחות שיאפשרו לכם להשאיר מפתח לאורחים או לחבריכם כשאינכם בבית. לפניכם מגון רעיונות לכך:

 

שכפול מראש למשפחתנו ולחברינו הקרובים

שכפול מראש לחברינו ולמשפחתנו יבטיח שבעת הרגע בו נרצה להותיר מפתח לאורחים – או שכבר יהיה להם מפתח כי שכפלנו להם ככל יקירנו מבעוד מועד, או שאחד מיקירנו שקיבלו מפתח יוכלו לגשת ולתת להם אותו בזמן שאנו נעדרים מן הבית. אופציה זו היא בטוחה ויעילה.

 

השארת מפתח בדירה ליד, אצל שכנים קרובים

ניתן להשאיר את המפתח אצל שכנים שאנו סומכים עליהם, כך שבהגעת האורחים במקום להוציא מפתח מן העציץ, הם ידפקו בדלת השכנים ויקבלו אותו. זו אופציה רווחת ובטוחה.

אדם מחזיק צרור מפתחות ביד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »