חיפוש

מאיזה גיל מומלץ להתחיל לאלף

בעלי כלבים רבים מוצאים את עצמם תוהים לא פעם האם עכשיו זהו הזמן המתאים להתחיל בהליך של אילוף או שמא כדאי לחכות. התהייה הזו מעכבת לעיתים את ההליך וגורמת לו להיות מורכב יותר. כדי להקל על המצב, החלטנו לצאת ולבדוק עבורכם מאיזה גיל מומלץ להתחיל לאלף כלב. אז יצאנו לבדוק וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר בנושא. 

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שגילנו שהכלב הכי טוב של הקולגה שלנו הפך להיות תוקפני וכמעט נשך אותנו כשהגענו לבקר. מדובר בכלב שהיה ברור שיש לו צורך באילוף. אבל הקולגה, שרון, כל פעם אמר שעכשיו זה לא הזמן ושצריך לחכות שהוא יגדל קצת. היום, הכלב כבר בן כמעט 3 ועדיין לא עבר אילוף.

הדבר גרם לנו להבין שיש צורך בבירור מעמיק בנושא כדי להקל על שרון בגידול של הכלב. ברגע שהבנו שהוא יכול היה לשלוח את הכלב לאילוף כבר מזמן, הבנו שצריך לכתוב על כך מדריך מעמיק שיאפשר לכולם לדעת מאיזה גיל מומלץ להתחיל לאלף.

 

מאיזה גיל מומלץ להתחיל לאלף?

כדי שנוכל להציג בפניכם את התשובה המדויקת ביותר, היינו צריכים לקרוא מסמכים בנושא. בדרך כלל אנו פונים אך ורק אל הספרות המקצועית. אך הפעם החלטנו לקרוא פרטים נוספים גם ברשת על גידול ואילוף כלבים.

הגענו לאתר שאפשר לנו לקבל את כל המידע המקיף בנושא ואנו מזמינים אתכם לעיין בו: https://leaderdogs.co.il. כשגלשנו באתר, הבנו ברגע שאין גיל שמומלץ להתחיל לאלף. שכן, התשובה היא שצריך לאלף כמה שיותר מוקדם ועדיף שזה יקרה מגיל חצי שנה לפחות.

 

תהליך האילוף צריך להתקיים בהקדם האפשרי

שרון, הקולגה שלנו, צפוי לגלות מאוד בקרוב שהליך האילוף של הכלב שלו היה צריך להתחיל די מזמן. שכן, ככל שהזמן עבר, הכלב שלו בנה דפוסים שליליים חדשים שצפויים להיות קשים לשינוי בהמשך. מאלף טוב ומקצועי יוכל לסייע לשרון למרות שהכלב שלו בן 3 (והדבר נכון גם לכלבים בוגרים יותר), אבל ההליך צפוי להיות מורכב יותר מזה שיהיה קורה אילולא שרון היה פונה לאילוף קודם לכן.

 

טיפ חשוב בנוגע להתחלת האילוף

רגע לפני סיום המדריך, חשוב לנו לציין בפניכם טיפ חשוב שעלה בראשנו בזמן שקראנו את המאמרים שנוגעים לנושא זה. אם הכלב שלכם מתנהל באופן שאינו מתאים לכם, אתם צריכים לפנות בהקדם לאילוף. מדובר בהתנהלות שכוללת את אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • מתנהג בתוקפנות כלפיכם או כלפי אחרים
  • לא מציית לכם בעת טיול ברחוב
  • אוכל את הרהיטים בבית או מפיל מוצרים ממקומם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שרצוי להתחיל באילוף לכלב כמה שיותר מוקדם. אם יש לכם ספק לגבי הזמן המתאים, תמיד אפשר לברר עם מאלף מוסמך.

אילוף כלבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »