חיפוש

מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים?

סביר להניח שרוב האנשים לא שמים בראש מעייניהם את נושא המנעולים שיש בבית שלהם. אנשים מתייחסים למנעול כאל דבר מובן מאליו, שתמיד נמצא שם, ולא מקדישים לו תשומת לב מיוחדת בשגרת חייהם – עד שהם נקלעים לסיטואציה בה המנעול תקול.

במקרים רבים, הסיטואציה הזו תתרחש דווקא בזמן הכי לא נוח, כאשר הם ממהרים וטרודים בשגרת היום. אם אתם מקרים מקרוב את הסיטואציה, ודאי תבינו את החשיבות של שדרוג המנעול מדי כמה שנים.

 

שדרוג המנעול יחסוך לכם הגעה למצב חירום

כמו מרבית החפצים שקיימים בעולם, גם מנעולים נשחקים עם הזמן ונוצר בהם בלאי טבעי. אנחנו יודעים שזה המצב, ושאם נזניח את המנעול – יום אחד אנחנו נחזור הביתה והמפתח כבר לא יפתח את הדלת, שכן המנעול כבר יהיה תקול. אז למה לא לנסות ולהקדים תרופה למכה?

החלפת מנעול אולי עשויה להיראות כמו פעילות שדורשת הרבה עיסוק ובזבוז כסף מיותר, אף בפועל ניתן לבצע אותה רק אחת לכמה שנים, לפני שהמנעול צובר בלאי ותיקלעו לסיטואציה שאותה תיארנו קודם לכן. החוכמה היא להחליף את המנעול שלכם, לפני שמצב החירום מתרחש.

 

שדרוג המנעול זו דרך מעולה על מנת להפחית את הסיכוי לפריצה לבית שלכם

הפורצים של היום הם לא כמו הפורצים של פעם. אם פעם פריצה לבית הייתה נעשית תוך לא מעט רעש וסרבול של הפורץ עד שהוא מצליח לפרוץ את הדלת, היום הפורצים נעשו מתוחכמים וזריזים יותר, ומסוגלים לפרוץ לדלתות גם בשקט וללא השארת ראיות אחריהם.

על מנת להפחית את הסיכוי שפורצים מתוחכמים יצליחו לפרוץ לביתכם, מומלץ לשדרג את המנעול הישן שלכם למנעול חדש ומתוחכם אף הוא. יש כיום שלל מנעולים חכמים שמשתמשים באמצעים טכנולוגיים שונים, על מנת להקשות על פורצים.

נוסף על כך, מנעול חכם יכול גם לחסוך מכם את הצורך להסתובב לכל מקום עם מפתח – ישנם מנעולים שניתן לפתוח באמצעות טביעת אצבע או זיהוי הפנים, כך שתוכלו לחסוך מעצמכם גם את החשש לאבד את המפתח.

 

שדרוג המנעול – עשו זאת רק על ידי מנעולן מקצועי ומומחה בתחום

כפי שראינו, יש לא מעט סיבות למה מומלץ להחליף את המנעול מדי כמה שנים, ולא רק לחכות שיקרה מקרה חירום כלשהו על מנת לטפל במנעול.

אם החלטתם שהגיע הרגע ושכדאי להחליף את המנעול הישן שלכם – מומלץ לעשות זאת באמצעות מנעולן מקצועי, בעל ניסיון רב בהתקנת מנעולים ובפריצות, כך שיוכל להמליץ לכם על המנעול שיהיה הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם ועבור מיקום הבית שלכם.

מנעולן מקצועי שכזה תוכלו למצוא באתר המנעולנים, שם תוכלו לקבל מענה בכל עת, 24 שעות ביום ו- 7 ימים בשבוע, ולהזמין לעצמכם מנעול חדש ומותאם אישית עבורכם!

מנעול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »