חיפוש

מדוע כדאי לי לבצע תיאום מס?

תיאום מס הוא מונח שבוודאי יצא לכם לשמוע עליו במהלך החיים, אם לא בהקשר שלכם אז לפחות בהקשר של החברים, בני המשפחה או העובדים הסובבים אתכם. תיאום מס הוא אחד הדברים שהכי חשוב לבצע, משום שבלעדיו אתם עלולים למצוא את עצמכם מפזרים כספים ללא שום צורך.

במאמר הקרוב נבדוק מדוע כדאי לכם לבצע תיאום מס, ונחשוף בפניכם את הדרכים שבהן ניתן לעשות את זה, וגם טיפ קטן למה תוכלו לעשות במקרים שבהם לא עשיתם תיאום מס, ותרצו לקבל את הכסף ששילמתם בלי כל סיבה.

 

תיאום מס – כדי לא לשלם כפול

אם היינו אומרים לכם שבכל פעם שאתם הולכים לסופר מרקט, אתם תשלמו על הגבינה הצהובה 30 ש"ח במקום 15 ש"ח, ובכל אופן תקבלו רק מארז אחד של פרוסות גבינה – הייתם מסכימים לזה? אין לנו ספק שלא, ולמה? פשוט מאוד – כי עבור מוצר אחד אתם צריכים לשלם פעם אחת, ולא פעמיים.

תיאום מס עובד על פי אותו העיקרון. ברגע שאדם מסויים עובד ביותר ממקום עבודה אחד, הוא מקבל אמנם הכנסה מכמה מקורות שונים, אבל אין הדבר אומר שהוא צריך לשלם מס בכל אחד ממקומות העבודה. תשלום המס צריך להתבצע על ידי מקום עבודה אחד בלבד מבין כלל המקומות, ורק תיאום מס ביניהם הוא זה שיוכל לדאוג לכך שזה מה שבאמת יקרה בפועל.

 

תיאום מס הוא החיסכון שלכם בכסף

ברגע שאתם לא עושים תיאום מס, כל אחד מהמעסיקים שלכם יפריש תשלומי מס מתוך המשכורת שלכם. מדובר כאן על מאות שקלים מדי חודש, שבעצם כמחצית מהם שייכים לכם, ומגיע לכם לקבל אותם. תיאום מס הוא זה שמורה על אופן תשלום המס ועל אחוז המס שאותו אחד המעסיקים צריך לשלם, בעוד המעסיק השני, השלישי וכן הלאה לא יצטרכו לשלם אותו.

 

תיאום מס – שכחתי לבצע, ועכשיו אני מבין את גודל האירוע. מה עושים?

לא מעט אנשים נזכרים בנושא של תיאום מס אחרי שהם כבר שילמו את הכספים הכפולים. עבור אנשים כאלו, ובמיוחד אם אתם נמנים איתם, קיימת האפשרות של קבלת החזרי מס. החזרי מס יכולים להתקבל על ידי פניה לרשויות המס, והצגת כלל המסמכים הדרושים להן על מנת להחזיר לכם את הכספים.

חשוב להבין שהחזרי מס הם דבר שאותו ניתן לקבל עבור שנת המס האחרונה שהסתיימה, וגם עבור 6 השנים שלפניה. כלומר, יש לכם כאן הזדמנות פז להשיב לעצמכם כספים ש"פיזרתם" לאורך 7 השנים האחרונות בסך הכל, ומדובר כאן על סכומים שיכולים להצטבר לאלפי שקלים מדי שנה. אם עד היום לא הייתם בטוחים מדוע כדאי לכם לבצע תיאום מס, אנחנו מציעים שעל האפשרות של קבלת החזרי מס לא תפסחו בשום פנים ואופן. שיהיה בהצלחה!

דו"ח מחשבון ועט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »