חיפוש

סיבות עיקריות מדוע לייקים באינסטגרם עדיין חשובים

למרות היותה אחד המדדים החברתיים הראשונים המצביעים על ביצועי פוסטים, לייקים באינסטגרם עדיין מהווים אינדיקטור לפופולריות עבור מותגים רבים.

מדובר למעשה בעלות נמוכה עבור הצופה: לחיצה כפולה על התמונה וזה כל מה שצריך.

גם כאשר אינסטגרם נמצאת בשלב ניסיון של הסרת תצוגת כמות הלייקים של פוסטים שונים במספר מצומצם של מדינות, הערך כאן כדי להישאר ככלי למדידת פופולריות "פנימית" – של מפרסם הפוסט בעצמו.

 

איזה עוד סיבות יש לחשיבות הלייקים באינסטגרם?

קידום המותג/המוצר/השירותים שלך

אינסטגרם מאפשר לבעלי עסקים לקדם את המוצר / השירותים שלהם בצורה נוחה באמצעות הגדלת כמות החשיפות והפעילות באינסטגרם. אפשר להשתמש באינסטגרם לפרסום תמונות המוצר אותו מעוניינים לקדם ברשת החברתית, ליצור פרסום לחברה ולהגדיל את הפופולריות של העסק בצורה ישירה, ללא מתווך ביניים.

 

תחרות בריאה באינסטגרם

קיימת תחרות קשה בשוק האינסטגרם ההולך ומפתח ולכן חשוב להגדיל את מספר העוקבים והלייקים באינסטגרם כדי להישאר בולט מעל למתחרים. האלגוריתם של אינסטגרם פועל כך שככל שתהיה אהוד יותר, כך תקבל חשיפה יותר, תקבל יותר לייקים וחוזר חלילה. עסקים שמעוניינים להגדיל את כמות הלייקים, העוקבים, התגובות וכדומה מוזמנים להיכנס לאתר pwr קניית לייקים לקבלת הצעות מחיר ומידע נוסף.

 

שיפור הנוכחות באינסטגרם

ברגע שעסק מצליח להשיג כמות גדולה של לייקים באינסטגרם הוא מצליח להפיץ את המידע אודות העסק שלו בצורה עקבית ויעילה, ליצור שיתופי פעולה וקשרים עם עסקים נוספים ומגדיל את כמות החשיפה לרעיון ולעסק לאורך זמן.

 

כיצד להגדיל את כמות הלייקים באינסטגרם?

קבל השראה ממותגים ותעשיות אחרים – מאיפה אתה שואב את ההשראה שלך? אם אתה עוקב רק אחר הענף שלך או מעגל החברים שלך, לא תמצא רעיונות טריים. במקום זאת, הקדש זמן לחקר ומציאת חשבונות מעוררי השראה לעקוב אחריהם. נסה לחשוב מחוץ לתחום שלך – חקור ענפים קשורים לתחום וענפים הנמצאים מחוץ למעגל שלך. גם אם בסיס הלקוחות אינו זהה לשלך, רוב הסיכויים שתוכל למצוא קצת השראה באסטרטגיית הפוסטים שלהם.

עבוד על אסטרטגיית hashtag – אחת הדרכים הקלות ביותר להתייחס אליהם באופן אורגני היא להשתמש ב- hashtags לתועלת המותג שלך. זה לא אומר שתייג דואר זבל בכל פוסט באמצעות #top#, amazing או #hair. זה אומר להיות סלקטיבי ב- hashtags שלך, הן מותג והן בתעשייה. כשיש לך האשטג של המותג שלך, קל יותר למצוא תוכן קשור ומשפיעים. תגיות hashtags בתעשייה פועלות כדי לעזור לך לראות את הטרנדים בתחום שלך ולהבטיח שלא תפסיד.

בקש לתייג חבר – ראית פעם פוסט באינסטגרם שהיה כל כך מעניין שמיד רצית לספר לחבר? אם יש לך תוכן שמעניין או מצחיק, לבקש ממשתמשים לתייג חבר הוא צעד קל. סביר להניח שהם כבר מתכוונים לתייג מישהו בכל מקרה, ואז זה כבר חשיפה קלה.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »