חיפוש

מהיכן להתחיל והאם כדאי להכניס חברת ניקיון

ניקיון בכלל, וניקיון של מבנים גדולים וגבוהים בפרט, דורש התייחסות מתמדת ותשומת לב בלתי נגמרת לפרטים. זאת, על מנת למנוע מצב שבו חלק מהבניין מוזנח, אם בגלל חוסר תשומת לב ואם בגלל הימנעות מכוונת מפעולה, שעשויה לנבוע בעיקר בגלל הקושי לבצע את עבודת הניקיון בצורה קלה וביעילות. בשורות הבאות נסקור את נושא הניקיון בבתים ובבניינים גבוהים, איך הוא מתנהל ומה ההבדל בין ביצוע עבודות הניקיון באופן עצמאי, לבין הכנסת חברת ניקיון.

 

ניקיון בחללים גדולים ובבניינים גבוהים

ניהול נושא ניקיון בחללים גדולים ובעיקר במבנים גדולים כגון בתי מלון, בתי הארחה ובתי אבות, הוא תחום התמחות רציני וייחודי. עיון קצר במצבת העובדים בבתי מלון ובתי אבות, מעלה שמחלקת משק בית האמונה על הניקיון במקומות כאלה, היא המחלקה הגדולה ביותר. זאת, כיוון שהעבודה בתחום לעולם לא נגמרת. בנוסף, לעיתים קרובות ישנן דרישות מחמירות בנושא, בעיקר בבתי מלון שבמרבית המקרים כפופים לדרישות מחמירות של החברות החיצוניות המנהלות אותן. דרישות אלה נועדו להביא את רמת הניקיון במבנה לרמה הנדרשת על ידי הרשת בכל מקום אחר בעולם (כך תהפכו את המשרד שלכם ליותר הגייני).

ניהל הניקיון מתחיל בשטחים הציבוריים, עובר דרך הניקיון בחדרים ובחללים הקטנים יותר וגולש גם לביצוע ניקיון חיצוני במבנה, הכולל בדרך כלל ניקוי חלונות ומשטחי הקיר החיצוניים במבנה באופן קבוע. ביצוע הניקיון מתחלק, כאמור, בין מספר עובדים לא קטן, שהניהול שלהם עצמם הופך למשימה לא פשוטה.

כיצד בוחרים חברת ניקיון אמינה ומקצועית – לקבלת המידע לחצו כאן.

ניקיון באופן עצמאי או חברת ניקיון

כל מי שמפעיל ומתחזק מבנים מהסוג האמור לעיל, מתמודד באופן קבוע עם הדילמה של ביצוע עבודות באופן בלתי תלוי, לבין הכנסת חברת ניקיון בצפון. חברה כאמור, מביאה איתה יתרונות לא מעטים.

הימנעות מעיסוק בעובדים: האחריות על מציאת עובדים חדשים, הכשרה והעסקה שלהם היא עניינה של חברת הניקיון בלבד. הנהלת הבניין איננה אחראית להם ואיננה אחראית להעדר עובדים במספר המספיק לביצוע כלל המטלות.

מכשור וציוד: החברה הממונה על הניקיון, אחראית גם לרכישת כלל המכשור וחומרי הניקוי הרלוונטיים לביצוע העבודה. גם כאן, יש חיסכון ניכר בהוצאות הלוגיסטיקה ובהחזקה של החומרים הנדרשים.

עמידה בזמנים: החברה המנהלת את המבנה מציבה את הדרישות שלה, וחברת הניקיון צריכה לעמוד בהן. חברות מנוסות יודעות כיצד לנווט את כוח האדם המצוי ברשותן, במטרה להשיג את כל המטרות שהוצגו. כיון שיש ברשותם כוח אדם רב יחסית, הן יכולות לנווט אותו בהתאם למצב, להוסיף או לגרוע כוח אדם ולנייד את העובדים בין האתרים השונים ביעילות.

נכון להיום, יותר ויותר גופים ציבוריים ואחרים מעדיפים לעבוד לשיטת העבודה באמצעות חברות ניהול. זאת, כאשר יש אדם אחד הממונה על הקשר עם החברות הללו ובדיקה של התוצאות ושל העבודה שלהן באופן קבוע. אם יש לך עניין לשכור את שירותיה הטובים של חברת ניקיון איכותית, אתה בהחלט במקום המתאים ביותר. כדאי ליצור כבר כעת קשר עם חברת צ'יק צ'ק, ואנו נחזור אליך בהקדם, להמשך תהליך ההתקשרות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חברת ניקיון
4 דגשים לפיקוח על חברת ניקיון

בחברות ניקיון רבות, כמו בחברת שליחויות, מלונות ותחומי עבודה שונים, יש חשיבות עליונה לפיקוח על העובדים. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד דווקא בחברת ניקיון. אם אתם

קרא עוד »
מנקים מקצועיים
ניקיון משרדים – עשה ואל תעשה

ניקיון משרדים הוא פרמטר חשוב בכל הנוגע לקבלת קהל ונראות החברה. משרד לא מסודר עלול לשדר ללקוחות חוסר מקצועיות, ולפגוע במוניטין החברה. כיום, משרדים רבים

קרא עוד »
חברת ניקיון – כיצד בוחרים?

חברת ניקיון מקצועית תדע להעניק את כל השירותים הנדרשים לנו, אם זה ניקוי המשרד או הבית כמו גם ביצוע פעולות ניקוי נוספות. כיצד נדע באיזו

קרא עוד »
ניקוי שטחים וספות

פעולת ניקוי שטיחים וספות הינה פעולה סיזיפית אשר כרוכה בזמן עבודה רב ובלא מעט יסודיות. מהן הבעיות הנפוצות איתן נתקלים? המומחים של חברת בר ניקוי

קרא עוד »