חיפוש

מהן העלויות של ארגון בת מצווה במועדון

הילדה הקטנה שלכם גדלה וכבר הגיע לגיל בת מצווה? מזל טוב! עכשיו הגיע הרגע להתחיל לחשוב – מתי, איפה ואיך נחגוג כמו שצריך.

רוב הבת מצוות היום הן הפקה של ממש הכוללות שמלה, איפור, אורחים רבים, רחבת ריקודים וכמובן בחירת המקום שבו יתקיים האירוע.

מועדוני בת מצווה הם לא דבר נדיר ותוכלו למצוא כאלה בכל עיר, אז כמה זה יעלה לכם?

 

על מה הכסף יוצא?

לפני שנפרט את העלויות של כל דבר, נתחיל בלעשות סדר על מה הכסף שלכם בכלל הולך לצאת. כיום בבת מצוות מצופה מההורים להזמין מועדון, צלם, קייטרינג, דיג׳יי ועוד כל מיני אטרקציות למהלך הערב כמו שוזרת פרחים או ציורי גוף. מעבר לזה כמובן שיש גם הוצאות נלוות כמו הזמנות וביגוד לכל המשפחה.

 

בת מצווה במועדון

אחד הדברים המיוחדים שתוכלו למצוא במועדון לבת מצווה הוא חבילות הכל כלול. מועדונים שונים מציעים חבילות ארגון בת מצוות שיעניקו לכם אירוע מתוקתק מא׳-ת׳ בלי שתצטרכו להזיז אצבע. החבילות הבסיסיות כוללות מנהל אירוע, צלם, כיבוד קל, משחקים לאורך הערב, תאורה, הגברה ואטרקציות נוספות. ישנן גם חבילות נוספות מורחבות יותר בהן תוכלו למצוא גם הסעות ועוד אטרקציות.

 

איפה יש מועדוני בת מצווה?

התשובה פשוטה. בכל מקום. היום כמעט בכל עיר אפשר למצוא מספר מועדונים לבת מצוות, וגם אם אין בעיר שלכם יש בוודאי בעיר הקרובה. כך שגם אם חיפשת מועדון בחולון ולא מצאתם תוכלו למצוא בקלות מועדון לבת מצווה בראשון לציון.

 

אז כמה זה עולה?

המחיר לבת מצווה במועדון, כמובן משתנה בהתאם לחבילה שבחרתם לקחת. בנוסף לכך, יש משתנים נוספים שישפיעו על המחיר הסופי של האירוע. כמו בחתונות, כך גם בבת מצוות היום והתקופה בשנה בה תבחרו לקיים את האירוע ישפיעו על המחיר – ימי חמישי יהיו יקרים יותר מימים אחרים בשבוע וכך גם החודשים מאי – יוני שנחשבים עמוסים יותר. גם מספר האורחים הסופי ישפיע על המחיר.

 

דברו איתי במספרים

אז כדי להבין מה המחירים שאתם צפויים לשמוע מהמועדונים השונים וכדי שתוכלו להיות בטוחים שהמחיר שאתם משלמים הוא שפוי והוגן, ערכנו עבורכם סקר שוק ובדקנו את טווחי המחירים המקובלים. רוב המועדונים מציעים את החבילות הבסיסיות ביותר במחיר של כ-5,000 והחבילות הגדולות והמקיפות ביותר מגיעות למחיר של 8,000. חשוב לזכור כמו שציינו בסעיף הקודם, שישנן הוצאות שאינן קשורות למה שהמועדון מציע והמחיר יכול לעלות בעקבות מספר אורחים גדול או בגלל תאריך מבוקש.

 

אירוע של פעם בחיים

בת מצווה זה אירוע של פעם בחיים. ילדות רבות מחכות במשך רוב הילדות שלהן ליום המיוחד הזה, בו הן במרכז והערב סובב סביב מה שהן אוהבת ומה שמייחד אותן, תנו לילדה שלכן את חוויה שהיא לא תשכח.

מטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »