חיפוש

מהן העלויות של הפקת כתוביות לסרטונים שיווקיים

גיבוש של תדמית, עלול להיות תהליך אסטרטגי ארוך ומורכב, ואסור להתפשר כשמטפלים בישות עדינה מאוד כמו מותג למשל. כאשר מבקשים להפיק סרטון תדמית, או להפיק כתוביות לסרטונים שיווקיים, עליכם לפנות לחברת הפקות אשר מתמחה בתחום הזה. כדי להיות מודעים לסוגי המרכיבים השונים הבונים בפרויקט בסדר גודל של הפקה כזה. דבר זה יעזור לך בהבנה והגדרה של הדרישות והמטרות וגם יכול לעזור לכם בהערכת עלויות.

 

הפקה של סרטונים שיווקיים

עבדת קשה על מנת להפיק סרטון מעניין. עכשיו, עליכם לעשות לו הפקת כתוביות הפקת כתוביות לעיתים נקרא כתמלול מתוזמן. בין אם עושים זאת כי תקני הנגישות מחייבים בכך, ובין אם אתם עושים זאת על מנת להקל על הצופים שלכם כמה שאפשר. חשוב להקפיד להפיק ברמה גבוהה את הכתוביות שלכם. כאשר הכתוביות ברמה גבוהה, כך הסרטונים שלכם וכל ההפקה שלכם יראה כמו עסק מקצועי שאנשים יוכלו לסמוך עליכם.

 

העדפות של התאמה של כתוביות

ניתן לקבל את הכתוביות במגוון של דרכים שהכי יתאימו לכם. יש אפשרות למשל, שהרבה מהלקוחות בוחרים בו, של הטמעה של כתוביות על גבי הסרטון. דבר זה יכול להיקרא גם ״צריבה״ של כתוביות. באפשרות זו ניתן להחזיר את הסרטון כאשר הכתוביות כבר מוטבעות בו וניתן לעשות שימוש שהכתוביות כבר שם.

דרך נוספת היא לשלוח את הכתוביות בפורט מתאים, אותו ניתן להטמיע על גבי סרטון בשלבים שונים של עריכה, או לצרף לסרטון לצורך תצוגה בלבד מבלי להטמיע אותו. במידה והסרטונים מופיעות בפלטפורמות כמו יוטיוב למשל, ניתן להוסיף את הסרטון הקיין וכך לא צריך להעלות את הסרטון מחדש. כך יהיה ניתן לשמור על נתוני הסרטון, כמו למשל כמות הצפיות שכבר יש לסרטון הזה, הלייקים שלו, תגובות שלו ועוד. זו דרך מאוד שימושית אם הסרטון שלכם כבר הועלה לרשת ואתם רק רוצים להוסיף כתוביות.

 

מחירים של הפקת כתוביות לסרטונים

המחירים משתנים מבית עסק לאחר, וזה תלוי באורך הסרטון כמובן, שמעבר לכל 10 דקות, כל דקה היא סכום של כסף נוסף. למשל, המחירים נעים בין 22 שקלים לדקה של סרטון וידאו.  הוספה של כתוביות בשפה אחרת, כמו אנגלית למשל, עולה יותר כי זה גם מצריך יותר ידע ולעיתים יותר זמן ואנשים מסוימים. לכתוביות באנגלית, לעיתים כל דקה עשויה לעלות החל מ29 שקלים לדקה. הוספה של כתוביות באנגלית לסרטון בעברית היא כבר החל מ39 שקלים לדקת וידיאו, והוספה של כתוביות באנגלית לסרטון באנגלית היא היקרה ביותר ויכולה לעלות גם החל מ48 שקלים לדקה.

 

לסיכום

כתוביות יכולות להוסיף הרבה לסרטונים שלכם, ויש דרכים להוסיף כתוביות גם לסרטון שכבר עלה לרשת. מחירים של כתוביות הם מחירים משתנים, בעיקר בסוג הכתוביות שאותם תרצו להתאים לסרטון שלכם. כאשר הכתוביות היא בשפה שונה כמו אנגלית למשל, העלות תהיה גבוהה יותר.

סרטון שיווקי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »