חיפוש

מהן חניכיים בולטות וכיצד ניתן לטפל?

בימינו ישנם מגוון טיפולים שונים עבור חלל הפה והלסת, כך שאם גם אתם לא מרוצים מהחיוך שלכם או אפילו סובלים ממצבים של דלקות בחניכיים, מומלץ לקבל את המענה המתאים. דלקות בחניכיים גם עשויות להוביל לסיטואציה בה החניכיים שלכם בולטות יתר על המידה, ואין ספק כי מדובר במצב שאינו אסתטי או תקין בריאותית.

ישנן דרכים לטפל בדלקות חניכיים לבד בבית, אך כמובן ואין בכך כל תחליף לייעוץ רפואי של רופא שיניים. תמיד תוכלו להסתייע בשירותי רופא שיניים באשדוד באשר לסוגי הטיפולים השונים המומלצים לאנשים עם GUMYY SMILE. GUMMY SMILE הוא שם לתופעה הבריאותית, בה אנשים עשויים לסבול מדלקות חניכיים הגורמות לחניכיים שנראות בולטות, או בולטות באמת. לפעמים, הבליטה בחניכיים היא בעקבות דלקת הגורמת ל"ניפוח" האזור, בעוד שבפעמים אחרות נדרשת פעולה כירורגית בכדי ליצור חיוך אסתטי יותר. כמובן וישנן סיבות אחרות נוספות למצבים של חניכיים בולטות, כך שמומלץ להתייעץ עם רופא בתחום זה של חלל הפה והלסת.

שיטות להסדרת והשבת החיוך – חניכיים בולטות

ישנן טכניקות כירורגיות להסדרת מצב זה של חניכיים בולטות, ביניהן גם טכניקה כירורגית הנקראת GINGIVECTOMY, טכניקה אשר במהלכה, מסירים רקמה של החניכיים שנמצאים סביב הכותרת של השן. דרך נוספת (המתבצעת אצל כירורג גם היא) להסדרת מצב של חניכיים בולטות, היא הארכת כותרת שן והסרה של רקמות החניכיים. בצמוד לכך, מתבצע הליך רפואי של מיקום רקמת החניכיים מחדש. במהלך הליך כירורגי זה, יש לקחת בחשבון כי מתבצעים תפרים באזור החניכיים וחלל הפה.

במקרים מסוימים, חשיפת יתר של שיניים עשויה להתרחש כאשר השפתיים מאוד דקות. כאשר השפה העליונה דקה והחיוך חושף חניכיים ושיניים יתר על המידה, אחת ההמלצות היא עיבוי השפתיים באמצעות חומצות היאלורוניות. עיבוי השפתיים יוביל למצב בו השיניים והחניכיים מכוסות בזמן שאתם מחייכים. כמובן ויש להסתייע בשיטה זו, לאחר שטיפלתם במצבים כמו דלקות בחניכיים. עם חיוך כובש, גם קניית דירה ללא הון עצמי היא אפשרית. חייכו, מי לא יפתח לכם את הדלת, תרתי משמע?

האם בוטוקס הוא פתרון לחניכיים בולטות?

הזרקת בוטוקס לאזור השפה העליונה עשויה לפתור את הבעיה של חניכיים בולטות, אך יש צורך לוודא כי אין צורך בהליך כירורגי מורכב יותר. על ידי הזרקת בוטוקס לשפה העליונה, ניתן ליצור מצב בו שריר השפה יורפה מעט, מה שיקל על השריר להישמט כלפי מטה ולכסות את אזור השיניים והחניכיים הבולטות בחיוך. זהו פתרון די נפוץ, אך לעיתים יש צורך בביצוע הליך כירורגי להסדרת החיוך.

היתרון בפתרון הבוטוקס, הוא בכך שהתהליך אינו מצריך התאוששות כזאת או אחרת, בניגוד להליכים כירורגיים שונים. בין אם אתם זקוקים לשירות של רופא שיניים מומלץ או מעוניינים לנסות להסדיר את החיוך אצל קוסמטיקאית, זכרו תמיד כי מדובר בבריאות שלכם, כך שאל תתפשרו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »