חיפוש

מה היתרונות של שולחן שוק בשרי באירוע

אם כבר נכחתם באירוע שהיה בו שולחן שוק מכל סוג – בשרי, חלבי או אפילו קינוחים אתם בטח מבינים את החוויה הקולינרית והוויזואלית שהשולחן מציע! הטרנד בעולם האוכל באירועים עדיין חם ומבוקש מאוד באירועים שונים.

מהו שולחן שוק בשרי ומה היתרונות שלו?

 

מהו שולחן שוק?

שולחן שוק בשרי מבוסס על שיטת הבופה המסורתית אבל עם טוויסט בעיצוב חדשני שמזכיר דוכני שוק אוכל שאנו רצים אליהם בתשוקה בכל חופשה אירופאית, שולחן כזה מציע חופש בהגשה כמו בופה שכל אחד יוכל לקחת לעצמו כמה ומה שרוצה.

 

מה האווירה ששולחן שוק מביא איתו?

שולחן שוק לעיתים מהווה את האטרקציה המרכזית באירוע, כשהוא מעוצב בטוב טעם ועניין הוא מושך אליו את כל העיניים – האוכל מפוזר בצורה אקראית אך מוקפדת על השולחן עצמו בלי צלחות או מזלגות וכך אנו מקבלים חוויה מיוחדת שלא תמיד ניתן לראות. בדרך כלל עיצוב השולחן מושתת על אקראיות בצבעים, טקסטורות וגדלים. האווירה היא ההפך מרשמית, יותר קלילה ומאפשרת דינמיות סביב השולחן ומחוצה לו, אין מקומות ישיבה קבועים ותפריט עם מנות אישיות אלא שפע של אופציות במקום אחד.

 

לאיזה אירועים כדאי להזמין שולחן שוק?

שולחן השוק יכול להתאים לכל האירועים – ניתן להתאים כמויות וגודל לכל אירוע, הוא מתאים למי שרוצה להכניס מקוריות וקלילות אפילו אורחים בעניבות באירוע רשמי ייהנו רבות מצורת אכילה שהיא כל כך מגוונת, צבעונית וחווייתית.

 

מה היתרונות של שולחן שוק בשרי?

נוחות, קלילות וחוויה. אלו עיקר היתרונות של שולחן כזה לעומת צורות הגשה אחרות. האוכל עצמו יכול להיות בדיוק אותו אוכל איכותי וטעים לכל חך.

נוחות – שיטת הבופה עצמה בה כל אחד יוכל לגשת בזמנו אל השולחן ולקחת מכל מה שנראה לטעמו ומעניין עבורו.
קלילות – כולנו יודעים שכל סוג אוכל מביא איתו אווירה אחרת, שולחן שוק בין אם הוא בשרי, צמחוני או אפילו קינוחים מביא איתו אווירה פתוחה ומשפחתית בדומה לאותם שווקי איכרים, אין לחץ לאכול בזמן של כולם, יש שפע גדול וניתן לחזור שוב לעוד סיבוב בכל רגע.
חוויה – חלק גדול מטעם האוכל הוא צורת ההגשה – הצבעים והריחות, כשניגשים לטעום אוכל והוא מוגש בצורה כזאת הוא יענג את הסועדים פי כמה וכמה.

 

איזה אוכל ניתן להגיש בשולחן שוק?

כל אוכל שהייתם רוצים להגיש באירוע שלכם ממש כמו בבופה בשרי אחר – המבורגרים, שניצלים, עראיס, טורטיות ממולאות, שיפודים, קציצות, קבבים, כמובן גם תוספות ועוד כל מה שתחשבו.

 

לסיום סיומת

על הזמנת שולחן שוק בשרי לאירוע הבא שלכם בוודאות לא תתחרטו! האורחים שלכם יהנו מחוויה קולינרית וויזואלית יוצאת דופן וימשיכו לדבר על שהתרחש ונאכל עוד הרבה אחריי, בזמן צורת ההגשה כדאי גם להשמיע מוזיקה מתאימה והחוויה תהיה במלואה!

גסטרונומים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »