חיפוש

מה הן העלויות הצפויות לציפויי שיניים בטורקיה?

טורקיה ידועה כמדינת טיפולי השיניים.

היא מקבלת מטופלים מכל רחבי העולם וידועה כבעלת טכנולוגיות טיפול מתקדמות ורופאים בעלי ניסיון רב אשר עוברים התמחויות שונות בתחום

כל הזמן.

בין הטיפולים הרבים ניתן למצוא גם ציפויי שיניים, אך כמה זה צפוי לעלות?

 

מטרת ציפוי השיניים

ציפוי שיניים הוא עניין אסתטי. הציפוי הדק מכסה את השן הטבעית במטרה להסתיר שיניים שנפגעו בצורה כזו או אחרת או נסדקו. בעזרת ציפוי השיניים נוצר מראה אחיד וטבעי של השיניים.

ישנן סיבות שונות המצריכות ציפוי שיניים:

 

שינוי צורה

לעיתים קורה שחלק מהשיניים באופן טבעי יוצאות גדולות או קטנות משאר השיניים. טכניקת ציפוי השיניים יכולה לעצב שיניים אלה וליצור מראה אחיד וטבעי של השיניים.

 

שינויי גוון 

לעיתים השיניים מקבלות גוון צהבהב או עכור כתוצאה מאכילה ושתייה, עישון, טיפולים רפואיים ועוד. ציפוי השיניים ייתן לשיניים גוון אחיד וטבעי.

 

תיקון שיניים סדוקות 

ציפוי השיניים יכול ליצור מראה של שיניים חלקות.

 

יישור שיניים עקומות קלות 

במקרה כזה ציפוי השיניים ימלא רווחים.

 

תיקון שחיקת שיניים 

ישנם אנשים הנוהגים לחרוק שיניים דבר הגורם לשחיקת האמייל הטבעי של השיניים, ציפוי השיניים יביא לתיקון השחיקה, ייצור מראה טבעי ואחיד לשיניים ויגן עליהן מרגישויות לטמפרטורות.

 

סוגי ציפויים

ישנם סוגים שונים של ציפויים לשיניים.

סוג הציפוי הסבר
חרסינה מדובר בציפוי דקיק של חרסינה המתלבש על השיניים הקדמיות ויוצר מראה טבעי ואסטטי לאחר הסרה של שכבה דקיקה מהשן עצמה. בעזרת תאורה מיוחדת השכבה הדקיקה של החרסינה נקשרת בתהליך כימי לשן הטבעית. את הצבע של החרסינה ייבחר הרופא בהתאם לגוון הטבעי של השיניים.
EMAX מדובר במעין זכוכית – חרסינה בעלת שקיפות מסוימת. החומר עמיד וחזק במיוחד. הציפויים הללו נוצרים מגוף אחד של חומר דבר הנותן להם את עמידותם יוצאת הדופן.
לומינרס מדובר ביריעות דקיקות במיוחד של חרסינה מיוחדת הנקראת סרינייט (Cerinate), היא דקיקה יותר מציפוי החרסינה הרגיל. יריעות אלה מיוצרות בהתאמה אישית לפי חלל הפה וצורת שיני המטופל.

*סוגי ציפויים אלה הם הציפויים בהם משתמשים בטיפולי ציפוי שיניים בטורקיה.

 

מחיר

מחיר ציפוי שיניים בטורקיה נמוך משמעותית ממחיר ציפוי שיניים בישראל. בעוד בישראל המחיר יהיה כ – 4,000 שקלים לציפוי שן אחת, בטורקיה המחיר יהיה כ – 1,000 שקלים בלבד (200 – 250 אירו).

 

לסיכום

טורקיה ידועה ברחבי העולם כמדינה המתמחה בטיפולי שיניים ביניהם ציפוי שיניים. מטרת ציפוי השיניים היא בעיקר אסתטית – ציפוי שיניים סדוקות או מוכתמות, תיקון שחיקת שיניים, יישור שיניים על ידי מילוי רווחים ושינוי צורה של השיניים כדי להתאימם לכלל השיניים ויצירת מראה טבעי. ישנם מספר סוגי ציפויים בהם משתמשים בטורקיה: חרסינה, EMAX ולומינרס. מחיר ציפוי השיניים בטורקיה יעמוד על כ – 1,000 שקלים לשן (200 – 250 אירו) בניגוד לכ – 4,000 שקלים לשן – המחיר בישראל.

מחשבון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »