חיפוש

מה הסוד לכלבים בריאים ומאולפים?

אז מה הוא הסוד לכלב בריא ומאולף? קודם כל, כדאי לדעת שבדברים הטובים בחיים צריך להשקיע. אימצתם כלב או כלבה? בואו נדבר על מספר דברים שכל בעל כלב צריך לדעת ולזכור. בעזרת אילוף נכון ומזון איכותי, גם כלבכם יהיה כוכב השכונה.

ידעתם שסוג המזון שתיתנו לכלב ישפיע על פרוותו? כולנו יודעים שבריאותו של הכלב מושפעת מהמזון שלו, אך יש עוד מספר יתרונות במזון כלבים איכותי. מזונות כלבים איכותיים גורמים לכלבים שלנו להיות פחות עייפים, יותר חזקים ואפילו מהירים. אחד הדברים שהכי משפיעים על בריאות הכלב שלנו, הוא סוג המזון שניתן לו כמובן. מחפשים אחר מזון כלבים איכותי ביותר? ישנם לא מעט סוגי מזונות כלבים שניתן לרכוש, אז איך באמת נדע איזה מזון כלבים מומלץ לכלב שלנו?

 

ישנם מזונות כלבים שהכלב בטוח יאהב?

קודם כל, זכרו שאתם יכולים לתת לכלבכם להתנסות במזון. במידה והכלב לא התחבר לסוג המזון שרכשתם עבורו, תוכלו תמיד להחזיר את שק המזון לחנות חיות המחמד ממנה רכשתם את השק. בשוק ישנם סוגים מאוד מגוונים של מזונות לכלבים, ואחד המזונות המומלצים הוא מזון כלבים הנקרא מונג'.

מונג' לכלבים הוא אחד מסוגי המזונות המומלצים, בין אם כלבכם קטן או גדול, אתלט או פחות. סדרת המתכונים של חברת מונג' כוללת מזונות עם דגנים, מזון לכלבים ללא דגנים, מזונות לגורים, מזונות לכלבים גדולים ועוד.

 

לגדל כלב בריא וחזק

הסוד לכלבים בריאים טמון גם בפרוותם הנעימה. בעוד שישנם כלבים עם פרווה כפולה (פחות נעימה), יש כלבים עם פרווה מפוארת ונפוחה. מה הופך פרווה לבריאה ויפה? כמובן שעליכם לבחור לתת לכלבכם מזון כלבים איכותי, מה שיסייע בשמירה על הפרווה של הכלב, על שיניו, על מערכת העיכול ועוד.

אגב, מומלץ מדי פעם לטפטף מעט שמן זית למזון הכלב. אם אתם מחליטים לתת לכלב מדי פעם קצת שמן זית באוכל שלו, שימו לב שפעם הראשונה, יהיה עליכם לבדוק באם הכלב רגיש לשמן זית או לא. יהיה עליכם לטפטף מעט, ופשוט להגניב מבט אל צרכיו של הכלב לאחר כ-12 שעות. אגב, במידה ושמן זית יגרום לקיבה רכה אצל הכלב, זה יקרה בתוך פחות מ-12 שעות בדרך כלל.

 

כלבים ושטח המחייה שלהם בבית או בחצר

גדר לאילוף גורי כלבים היא פתרון מעולה עבור חינוכו של הכלב הקטן, שבקרוב יהיה גדול ומחונך. מומלץ מאוד להתחיל לחנך את הכלב כבר בצעירותו, אך עם האילוף יהיה עליכם להמתין מספר חודשים. היות וגדר היא אינה אמצעי אילוף אקטיבי, ניתן להשתמש בגדר כלבים כבר בגיל צעיר מאוד.

מה עוד כדאי לדעת לגבי אילופם של כלבים? אחד האמצעים בהם ניתן להיעזר בכדי לאלף את הכלב, הוא כלוב האילוף. בעזרת כלובי אילוף וגדרות אילוף, ניתן לתחום לכלב את אזור מחייתו, ללמדו היכן מותר להשתין ועוד.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »