חיפוש

מה זה ארונות בתוספת זכוכית?

בעידן המודרני היכולת לייצר מוצרים המתאימים אישית לכל צרכן היא גבוהה מאוד. חברות רבות מתחרות ביניהן על היכולת לבצע קסטומיזציה גבוהה ככל הניתן. כפועל יוצא, ישנם רבים אשר מבקשים להכניס חיים חדשים בארונות הישנים שלהם, או לחילופין לייצר ייחוד לארונות חדשים שהם רוכשים, וזאת באמצעות שילוב של אלמנטים מיוחדים. בפסקאות הקרובות נעמוד על הייחודיות שבהטמעת זכוכית בארונות. 

 

ארונות בשילוב זכוכית

הסטנדרט בייצור ארונות בשילוב זכוכית הוא שימוש בזכוכית מעורפלת. השימוש בזכויות כזו נעשה בעיקר מטעמים אסתטיים. במילים אחרות, הזכוכית המעורפלת נועדה בעיקרה לייצר טקסטורה מיוחדת לארון, אשר תכניס בו מעט רוח חיים. כידוע, ארון הוא בסופו של דבר מבנה עץ רבוע, אשר בקלות הופך להיות עצם חסר חיים התופס חלק ניכר משטח החדר. לכן, האפשרות להפוך אותו לפריט בעל משמעות ייחודית במרחב היא מצוינת.

 

ארון בשילוב מראה

מי מאיתנו לא מצא את עצמו נאלץ להתרוצץ מארון הבגדים למקום בו נמצאת מראת הגוף שלנו ובחזרה מספר פעמים בבוקר לחוץ ולא נעים?. ובכן, מובן שבעיה זו ניתנת לפתרון פשוט, שהוא התקנת מראת גוף על הארון עצמו. אפשרות זו ניתנת לביצוע הן על ידי הדבקה של מראה על דלת הארון, הן באמצעות הטמעת הזכוכית בתוך העץ עצמו, והן באמצעות ייצור דלת הארון מזכוכית. האפשרות השלישית שכיחה בעיקר כאשר מדובר בארונות הזזה, וגם אז אין הכוונה לייצור מלא מזכוכית אלא למראה התופסת את כל שטח הדלת. יש מקום להדגיש כי שילוב מראה בארון מצוינת גם לחדרי ילדים, וזאת מפני שמדובר בחומרים עמידים ובטוחים לשימוש.

 

שילוב עם הנוף

כאשר אתם בוחרים לשלב זכוכית בארון שלכם, ייתכן שנכון יהיה לקחת את השילוב בו בהתאם לעיצוב החדר ולחלונות שבו. לדוגמא, אילו בשעה בה השמש זורחת בחלונכם תיווצר זווית ישירה למראה, ייתכן שהיא תעיק עליכם. לחילופין, אילו המראה יכולה לשקף לכם נוף שאינו נגלה לכם ישירות, הרי שהמראה היא בעלת יתרון כפול. עניין נוסף שעליכם לשקול הוא האם אתם מעוניינים שהמראה המשולבת בארון תשקף את מיטתכם או שאינכם מעוניינים בכך. כמובן, ניתן לייצר התאמה אישית של שילוב הזכוכית או המראה בארון ולעשות זאת בדיוק בהתאם לרצונותיכם.

 

התקציב? בהחלט לא גבוה

אילו בעבר רכישת ארון הייתה משימה הכרוכה בהשקעת ממון רב, כיום מובן כי אין זה המצב וכי ניתן למצוא ארונות בכל הגדלים בכל טווח המחירים. גם כאשר מדובר בארון בו מוטמעים זכוכיות דקורטיביות או מראות, אין זה משנה באופן ניכר את המחיר. בכל מקרה תוכלו למצוא ארון ההולם את התקציב שלכם, ושמספק את צרכיכם. אם אתם מבקשים לרכוש ארון איכותי, עמיד, נוח ופונקציונלי לשנים הקרובות, התחילו את החיפוש שלכם אצל אוליווד רהיטים, שהוא יצרן רהיטים מהמובילים בישראל.

קבינט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא