חיפוש

מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק הביטוחים שלו. על פי נתוני משרד האוצר, מעל 50% מהישראלים משלמים על כפל ביטוחי. כסף רב יכול להיחסך באמצעות היעזרות בנתונים המופיעים באתר הר הביטוח. איך זה עובד ומה עושים לצורך כך, על כך ריכזנו לכם כאן מידע.

 

איזה מידע מופיע באתר הר הביטוח?

אתר הר הביטוח הוקם כדי לסייע לציבור המבוטחים בישראל. האתר מרכז נתונים על הרכבי פוליסות ביטוח, ההיסטוריה הביטוחית של המבוטח וכך קל לקבל את כל הנתוני הביטוח הנדרשים.

 

עבר ביטוחי

באתר הר הביטוח ניתן לקבל מידע על ההיסטוריה הביטוחית של המבוטח. חברות הביטוח מסתכלות על העבר הביטוחי של המבוטח וכך הן מחליטות על גובה התעריף של הפוליסה. ניתן לקבל מידע באתר הר הביטוח על העבר הביטוחי של רכב מסוים ולא רק על הנהג עצמו.

 

כפל ביטוחי

באמצעות אתר הר הביטוח תוכלו להפיק דו"ח שירכז לכם את הרכב תיק הביטוח שלכם, כך בקלות תוכלו לראות מה כל פוליסת ביטוח מכילה וכך תוכלו לזהות כפל ביטוחי. במצב בו יש כפל ביטוחי יהיה נכון להתייעץ עם סוכנות ביטוח כמו ארנפלד – סוכנות לביטוח בע"מ שיכולים לסייע באיתור כפל ביטוחי ובייעול תיק הביטוח בצורה יעילה וחסכונית.

 

איך מקבלים את הנתונים מאתר הר הביטוח?

באמצעות אתר הר הביטוח ניתן לקבל את נתוני הביטוח. אך כדי להבין את הרכב הביטוחים הקיימים בתיק הביטוח, צריך להכיר את הנתונים בצורה מקצועית. סוכן ביטוח ידע לקרוא נכון את המפה ולזהות ביטוחים כפולים אם הם קיימים.

 

בעבר, כדי לקבל את הנתונים היה על המבוטח לפנות אל חברת הביטוח באופן אישי והיה עובר זמן יקר עד שהוא היה מקבל את הנתונים ומצליב אותם אם נתוני שאר החברות המבטחות אותו. כיום הנתונים קלים להשגה, באמצעות הזדהות קלה באתר הר הביטוח ניתן להפיק דוח נתונים ולקבל את המידע הביטוחי. כדי להפיק את המירב מהדו"ח המתקבל, חשוב לפנות לסוכן ביטוח מקצועי ואמין.

 

איך ניתן להוזיל את עלויות הביטוח?

ניתן להוזיל את עלויות הביטוחים הקיימים בכמה דרכים:

  • איתור כפל ביטוחי וביטולו.
  • ביטול ביטוחים מיותרים
  • עריכת השוואה בין ביטוחים ומעבר לביטוחים מקיפים וזולים יותר

באמצעות פנייה לסוכן ביטוח ניתן להנות ולחסוך מאות שקלים בגין תשלום על ביטוחים מיותרים. לא מעט סוכני ביטוח מציעים שירות כזה. בחיפוש אחר סוכן ביטוח טוב, כדאי שתחפשו אחד שבנוסף למקצועיות שלו, הוא גם יהיה זמין עבורכם והוא ידע לשקף עבורכם את הנתונים בצורה הטובה ביותר. הזמינות והשירות הם קריטיים בהמשך הדרך. חבל שתשלמו יקר ולא תקבלו שירות כמו שמגיע לכם.

הר ביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »