חיפוש

מה זו בגידה פיננסית ואיך להתמודד איתה?

אז מהי בגידה פיננסית?

כולנו יודעים מהי בגידה, כאשר בן או בת הזוג או גורם אחר הפר את האמון או הסתיר מאתנו משהו שלא היה מעוניין שנגלה וכך הפר את האמון ביננו. בגידה פיננסית, היא בעצם בגידה המתקשרת לנושא הפיננסי, לדוגמה לבן/בת הזוג יש מקור הכנסה נוסף שאיננו יודעים עליו, לבן/בת הזוג יש נכסים שאיננו יודעים עליהם, חיובים חשודים ועוד.

 

לי? לי זה לא יקרה!

ב-2011 פורסם מחקר אמריקאי ב"כלכליסט" שבדק האם זוגות שאיחדו את חשבונותיהם מסתירים קניות, חובות או ההכנסות אחד מהשני. מהמחקר עלה כי אחד מכל שלושה מהזוגות הנבדקים שיקר או הסתיר סוד לגבי המצב הפיננסי, אצל מחצית מהם ההסתרה הובילה לוויכוח.

אם אתם חושבים שזה לא אומר כלום, אז גם ב-2014 פורסם סקר בו גילו כי שליש מהנשאלים רימו את בן או בת הזוג שלהם לגבי כסף משותף בחשבון ("כלכליסט" 14.2.14). בגידה פיננסית נעשתה נפוצה הרבה יותר מבגידה בחדרי המיטות, לכן חשוב לבדוק את המצב ולראות אם גם אתם בסטטיסטיקה.

 

סימנים מחשידים:

  1. משיכת כספים רבים במזומן (לצורך מניעת תיעוד בבתי מלון, מסעדות וכו')
  2. חיובים מוזרים שאינם מוכרים בכרטיס האשראי

גיליתם שלא? מעולה!

גיליתם שכן? יש דרך להתמודד עם המצב.

 

אז מה עושים?

פונים לאיש מקצוע כמו חוקר פרטי בגידות, חוקר פרטי שתחום התמחותו הוא בגידות, ידע לאמת או להפריך את החשש שלכם. למשרד חקירות, לרוב יש חוקר פרטי שמתמחה בבגידות, לו קיימים אמצעים מתקדמים וצוות שיבצעו עבורכם את כל הבדיקות הנחוצות.

הפניה למשרד חקירות היא הנבונה ביותר במקרה של חשד, אם תחליטו לנסות ולטפל בעניין הרגיש לבד, זה יכול להוביל למקומות לא טובים, בשל המצב הרגיש. רצוי מאוד לטפל במצב בצורה חשאית, משום שאם זאת טעות ואין באמת משהו מאחורי החיובים המוזרים והמשיכה במזומן, לא הייתם רוצים לעמוד במצב מביך שכזה. במקרה וזאת אינה טעות, כדאי שהחומר יהיה אצלכם ושיהיו לכם הוכחות, על מנת שיהיו לכם ראיות מספיקות לבית המשפט, במידה ותרצו ללכת למשפט.

לפעמים, לא תוכלו לדעת אם אכן בן או בת הזוג מסתירים מכם מידע פיננסי, הדבר מתבטא בנכסים שאינכם מודעים אליהם או חשבונות סודיים בבעלותם, אך אל דאגה, גם במקרה כזה למשרד החקירות המתמחה בכך, יהיו את הדרכים למצוא אותם.

 

התייעצות

כפי שהזכרנו, הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם בגידה פיננסית, היא פנייה למשרד חקירות. לפני שהמשרד יתחיל את החקירה, אתם תתייעצו ותשמעו ממנו על דרכי הפעולה הנחוצות להשגת ההוכחות. לעיתים, שעת הייעוץ תעלה כסף (300-600 שקלים) ולעיתים היא תהיה בחינם, בפגישה זו תבינו במה הדבר כרוך והאם באמת כדאי לבדוק את המקרה שלכם.

 

חשוב להבהיר!

לא כל בגידה פיננסית היא חלק מבגידה בעלת אופי מיני או מובילה לכך, אך היא בגידה באמון, לכן אם יש לכם חשד, כדאי לפנות למשרד חקירות המתמחה בכך.

 

איש חקירות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טביעות צבעות
המדריך לבחירת חוקר פרטי

לפעמים אנחנו נתקלים בחיים בנסיבות לא משמחות ושמכסות מאיתנו מידע קריטי עבורנו. במקרים כאלו בעל המקצוע שיכול לסייע הוא חוקר פרטי. מדובר במקצוע מורכב הדורש

קרא עוד »
חקירות כלכליות מסחריות

מעוניינים לנהל חקירה כלכלית על אדם מסוים? יש לכם חשד שאחד מהעובדים בעסק שלכם גונב מכם? האמת היא שזה לא משנה מה העילה שלכם לעניין,

קרא עוד »