חיפוש

מה כוללים שרותי IT לעסקים

כיום, שירותי  IT הם חובה בכל עסק הרוצה לצמוח ולהתמקד במתן השירות או המוצר שהוא מציע.

הפירוש לשירותי IT הוא בעצם Information Technology, קיצור לשירותי מחשוב.

שירותי תחשוב כוללים גם את הטכנאי שפותר תקלות חומרה בעסק, כגון – כבלים לא תקינים, בעיות תקשורת בין מחשבים ועוד, וגם מתן שירותים באינטרנט ובענן, כגון – סליקת אשראי, ניהול לקוחות, פרסום וכלל

הדברים הנוגעים למחשוב בעסק.

 

מדוע שירותי IT הם הכרחיים

אם אתם בעלי עסקים אתם יודעים שניהול זמן הוא מיומנות חשובה עבורכם. עסק יכול להישאר במקום, או אפילו לא לגדול לעולם אם ניהול הזמן והאנרגיה לא נכונים. חשבו על כמות הפעמים שהייתם עסוקים בלפתור בעיות שלא קשורות לתחום מומחיותכם – תקלות באוטו או בבית. השקעת זמן על דברים כאלו רק מעכבת אתכם וגורמת לכם לא להתעסק בדברים החשובים ובהחלטות החשובות שאתם צריכים לקבל כבעלי העסק. ובפרט, אם אתם נמצאים מול מחשב חלק נכבד מזמן העבודה – שירותי IT לעסקים יחסכו ממכם זמן וחשוב מכך – אנרגיה, מוצר הכרחי לבעלי עסקים כדי לפרוץ קדימה.

 

מה כוללים שירותי IT

בדרך כלל שירותי IT יציעו דאגה מקיפה לכל מה שקשור במחשוב העסק, כמובן תלוי בהיקף השירות. ישנם מסלולים שיציעו שירות לקוחות ופתרון תקלות 24\7, וישנם חברות שיציעו טכנאי שיגיע תוך דקות בכל רגע נתון. כמובן שהשירות יהיה תלוי בצרכים של העסק, למשל עסק קטן לא יצטרך שירותי IT כמו עסק גדול. ברוב החברות, בתחילת ההתקשרות תתקיים "פגישת הבנת הצרכים" עם בעל העסק, המנכ"ל, סמנכ"ל התפעול והעובדים הרלוונטיים. בפגישה יקבע מהו השירות שהעסק צריך ותתרקם תוכנית לעתיד. מומלץ לקבל כמה הצעות מחברות שונות ולבחון את השירות ואת המחיר, או לקבל המלצות מבעלי עסקים בתחום.

 

למה חשוב לשים לב?

  1. אם העסק שלכם מציע שירות שתלוי באינטרנט, או במחשב – כגון מכירה, לימוד תכנים דרך האינטרנט, תוכנת ניהול לקוחות וכדומה, חשוב לשים לב למתן שירות במקרים של תקלות. לא תרצו שהעסק שלכם יקרוס כתוצאה מתקלה ולקוחות לא יוכלו לקנות ממכם או לקבל את השירות. רוב החברות מציעות פתרונות לזה, אך חשוב לשים לב לנקודות התורפה כמו סופי שבוע, חגים, ולילות, כדי שפתרון התקלה יטופל בהקדם גם בזמנים הללו.
  2. האבטחה – אם אתם מנהלים מידע אישי של לקוחות, או שהשירות שלכם כולל קבצים שרק ללקוחות יש גישה אליהם – אבטחת האתר והעסק הם חשובים. רוב החברות כוללות מתן מענה מקיף בנושא, אך יש כמה רמות הגנה שאפשר להחיל וכל רמה שונה מבחינת התקציב והעלויות הנלוות.

 

לסיכום

הבינו את הצרכים של העסק, מצאו חברות עם המלצות, וכך תיהנו משירותי מחשוב ולא תדאגו שיופיעו תקלות. כשהאנרגיה שלכם מושקעת במקום הנכון – העסק יצמח!

 

מודעות על מחשב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »