חיפוש

האם שירות ניקוי שטיחים ספות ומזרנים כולל עלויות נוספות

כל אחד מאיתנו רוצה מדי פעם לעשות ניקיון מקיף יותר. כולנו מקפידים על טאטוא ורחיצת הבית, פתיחת הארונות וניקוי יסודי שלהם ועוד, אבל פעם בכמה זמן צריך לדאוג גם לרהיטים שלנו לניקיון רציני. ניקיון של שטיחים, ספות ומזרנים הוא ניקיון שכדאי לעשות מדי פעם לפעם, ונשאלת השאלה האם שירותי ניקוי שטיחים ספות ומזרנים כולל עלויות נוספות. על השאלה הזו בדיוק ננסה לענות במאמר הבא.

 

"שלום, אני מתעניין בבקשה בניקוי שטיחים"

אז בעיקר לקראת חגים כמו ראש השנה או פסח, שמביאים איתם אווירה של התחדשות וניקיון, אנשים מתחילים לברר לגבי סוגי ניקיון מעמיקים יותר עבור הבית שלהם, הרהיטים, השטיחים, הספות והמזרנים. קיימות המון חברות שנותנות את שירות הניקיון הזה, וחשוב לאנשים לדעת האם שירות ניקוי שטיחים ספות ומזרנים כולל עלויות נוספות.

כשמדברים על שירות ניקיון שכזה חשוב לדעת שהמחירים הם ברורים מאוד, ובדרך כלל עבור תוספות של ספות, שטיחים או מזרנים שלא עומדים בגדלי הניקיון הסטנדרטים יתאפשרי בתוספת של תשלום.

 

האם שירות ניקוי שטיחים ספות ומזרנים כולל עלויות נוספות

אז האם שירות ניקוי שטיחים ספות ומזרנים כולל עלויות נוספות? בואו ונבדוק. כשמסתכלים על מחירון של חברה המספקת שירות ניקוי שטיחים ספות ומזרנים ניתן למצוא מגוון מחירים שמסמלים כל אחד פריט אחר אותו יש לנקות.

מחיר ניקוי ספות בד, לדוגמה, מחושב לפי ניקוי מושב לאדם בגודל של 60 ס"מ. כלומר ספת בד המורכבת מחלקים של 2 ו-3 מושבים יחושבו לפי 5 מושבים בסך הכל, כשמחיר ניקוי כל מושב עומד על 100 ש"ח.

כשמדברים על ניקוי ספות עור החישוב נעשה בצורה דומה, אולם מחיר ניקוי כל מושב עומד של 150 ש"ח. חברות ניקוי מסוג זה מציעות גם תוספות כמו הוספת דוחה כתמים לאחר הניקוי, עבורו תוסיפו מחיר של 50 ש"ח הכולל את המושב והגב של הספה.

 

ניקוי שטיחים

כשמדברים על ניקוי שטיחים החישוב נעשה על פי ניקוי של מטר רבוע. לדוגמה, מחיר ניקוי שטיח נייד העשוי במכונה שהרכבו הוא צמר או סינתטי יעמוד על 55 ש"ח למטר רבוע, ואילו מחיר ניקוי של שטיח עבודת יד יעמוד על 75 ש"ח למטר רבוע.

 

ניקוי מזרנים

ניקוי צד אחד של מזרון זוגי כולל ניקוי כתמים, חיטוי ובישום יעמוד על 380 ש"ח. במידה ותרצו ניקיון גם לצידו השני של המזרון, תוסיפו 100 ש"ח. ניקוי מזרון בודד לעומת זאת יעמוד על 250 ש"ח.

אז האם שירות ניקוי שטיחים ספות ומזרנים כולל עלויות נוספות? בחלק מהמקרים כן ובחלק מהמקרים לא, תלוי מה תרצו לנקות ועד כמה תרצו לנקות. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מוכרת ומומלצת, כדי לקבל תוצאות מיטביות ואיכותיות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חברת ניקיון
4 דגשים לפיקוח על חברת ניקיון

בחברות ניקיון רבות, כמו בחברת שליחויות, מלונות ותחומי עבודה שונים, יש חשיבות עליונה לפיקוח על העובדים. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד דווקא בחברת ניקיון. אם אתם

קרא עוד »
מנקים מקצועיים
ניקיון משרדים – עשה ואל תעשה

ניקיון משרדים הוא פרמטר חשוב בכל הנוגע לקבלת קהל ונראות החברה. משרד לא מסודר עלול לשדר ללקוחות חוסר מקצועיות, ולפגוע במוניטין החברה. כיום, משרדים רבים

קרא עוד »
חברת ניקיון – כיצד בוחרים?

חברת ניקיון מקצועית תדע להעניק את כל השירותים הנדרשים לנו, אם זה ניקוי המשרד או הבית כמו גם ביצוע פעולות ניקוי נוספות. כיצד נדע באיזו

קרא עוד »
ניקוי שטחים וספות

פעולת ניקוי שטיחים וספות הינה פעולה סיזיפית אשר כרוכה בזמן עבודה רב ובלא מעט יסודיות. מהן הבעיות הנפוצות איתן נתקלים? המומחים של חברת בר ניקוי

קרא עוד »