חיפוש

איך לבחור מומחה קידום אתרים

היום, 2019, כמעל ל70 אחוז מההקלקות בגוגל הם על התוצאות האורגניות מהעמוד הראשון, וזאת לעומת 10 אחוזים בלבד שמקבלים העמודים המקודמים באמצעות מימון.

המשמעות של כך, היא שאם אתם מעוניינים שהאתר שלכם יהיה בעל תעבורה רצינית עליכם להשקיע ב-SEO. ולהשקיע כמו שצריך במומחה מהתחום.

 

אבל האם כל אחד מהמומחים שנמצאים בשוק מתאימים לכם? התשובה היא כמובן שלא. ואתם יודעים את זה. להלן מספר טיפים יוצאי דופן כיצד לבחור מומחה בקידום אתרים:

 

אתם לא מחפשים אנשי מכירות חלקלקים שמבטיחים הבטחות ללא כיסוי

התחלתם לחפש מומחי SEO ובעצם אתם שמים לב לתבנית שחוזרת על עצמה. המון אנשים מבטיחים לכם הבטחה : "תוך שבועיים עמוד ראשון בגוגל בהתחייבות!". לנו זה מדליק נורה אדומה מיד, ומקווים שגם לכם. החל מ-2014 גוגל מתהדרת בנתון מרשים: עדכון לאלגוריתם החיפוש מתבצע כל יום. כן כן, קראתם נכון.

כל יום האלגוריתם בו גוגל מבצעת את החיפוש משתנה. ולא רק זאת, אחד הסודות התעשייתיים הגדולים ביותר של חברת גוגל הוא אלגוריתם החיפוש שלה שכן הוא שווה המון המון כסף וקיים עניין רב עבורו בקרב ענקיות השוק האחרות כדוגמת אפל, מייקרוסופט ואמזון.

על כן, האם זה הגיוני שהבחור ששלח לכם מייל עם הבטחה שכזו שהוא "יודע איך האלגוריתם של גוגל עובד" היא הבטחה מהימנה? כנראה שלא. למרות זאת, מומחה SEO עדיין יכול להרים את הדירוג של האתר שלכם באמצעות חיפושים ממוקדים על קידום מילות חיפוש פשוטות אך פופולריות, אבל הבטחה כזו יכולה להינתן רק לאחר תחקיר מעמיק של התחום ושל האתר המבוקש ולא כהערת אגב. 

 

בקשו לראות את תיק העבודות של אותו המומחה

מעל לשישים אחוז מהרוכשים באמזון קוראים את הביקורות של המוצר אותו הן הזמינו. אבל כמו שבטח כבר שמתם לב, לרבים ממומחי ה-SEO אין ביקורות זמינות.

אבל לרוב המומחים המוצלחים יש רשימה של לקוחות עבר אשר עבדו איתם. בטרם אתם בוחרים לכם מומחה וחותמים על חוזה, עשו לעצמכם טובה ובידקו מי הם לקוחות העבר של אותו מומחה, מה היה התהליך שהוא עשה איתם, מה היו התוצאות, וזו לא בושה גם ליצור קשר עם אותו בעל העסק הלקוח לשעבר ולבדוק את שביעות רצונו מאותו מומחה.

במקרים רבים, אותם מומחים יהיו יותר משמחים לקשר אתכם ללקוחות נבחרים שלהם אשר הם אכן הצליחו לקדם כמו שצריך כדי להראות הוכחות להצלחה שלהם, להבטחות שלהם ובמקרים רבות גם לתעריף הגבוה שהם גובים בשל המומחיות שלהם. 

 

שני טיפים אלו הם רק קצה הקרחון של העולם הרחב של בחירת מומחה לקידום האתר שלכם. חשוב שתלכו על ארגון שמדבר אתכם באותה השפה, זמין לכם ומומחה בתחום הספציפי בו אתם מתעסקים. 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »