חיפוש

4 מוצרי טיפוח שכל אישה חייבת

בין אם מדובר על טיפוח עור הגוף ועור הפנים ובין אם על טיפוח השיער או בישום, לכל אישה יש את המוצרים הקבועים בהם היא משתמשת שנים ארוכות. למרות זאת, לפעמים שינוי קטן יכול להביא לתוצאות משמעותיות בכל הנוגע לטיפוח. קבלו 4 מוצרי טיפוח שכל אישה חייבת.

 

1 – דאודורנט להפגת ריחות זיעה

אחד המוצרים הפופולריים לטיפוח הגוף בקרב נשים הוא דיאודורנט ספריי יבש, ללא אלכוהול המותיר ריח טוב לאורך כל היום. נשים רבות משתמשות שנים באותו הדיאודורנט שלא תמיד מונע ריחות זיעה ואחרות הסובלות מעיגולי זיעה הנותרים על החולצה בחלק שמתחת לבית השחי. עם דיאודורנט יבש ניתן לעסוק בספורט ולא לחשוש מריחות רעים ולהישאר יבשה בקיץ חם ולח. לפרטים נוספים

בקרי באתר של גלאם 42.

.

2 – קרם גוף כדי לשמור על הלחות

לשימוש בקרם גוף איכותי יש מספר סיבות. הראשונה היא להפיג את היובש בעור במיוחד באקלים של הארץ המייבש אותו מהר מאוד. בקיץ נמצאים הרבה באזורים ממוזגים הגורמים לעור להתייבש ולהיסדק. גם החום בחוץ לא מועיל להזנת העור שמתייבש ולכן צריך לבחור בקרם העשיר בלחות.

מעבר לכך, הקרם מחדש תאי עור ומחליק אותו. אם למשל יש יבלות בכפות הרגליים קרם גוף או קרם מיוחד לכפות הרגליים יכול לסייע להבריא אותן. סיבות נוספות הן שקרם הגוף מרגיע אדמומיות בעור, מעניק הרגשה נפלאה, עור זוהר וכמובן ריח נעים.

 

3 – מסיכה טובה לפנים

היתרונות של מסיכה לפנים הם בראש ובראשונה להזין את העור ולהחליק את הקמטים. ישנן נשים המשתמשות מדי יום במסכה כדי שהעור שלהן לא יהיה אדמומי או מחוספס. יתרון נוסף הוא הרעננות שהמסכה מעניקה לעור. האיפור משאיר עקבות גם אם מסירים אותו בתכשירים שונים במיוחד כשמדובר על מייק אפ.

לכן המסכה היא שיטה טובה בסוף היום לספוח לכלוך ולחות ולהותיר את העור רענן וזוהר. בנוסף, במסכה טובה יש וויטמינים ומינרלים המסייעים להזין את עור הפנים ולהשיב לו את הברק הטבעי שלו.

 

4 – שמפו ומרכך לשיער

שמפו ומרכך לשיער הם מוצרים שאי אפשר לחיות בלעדיהם מאחר והשמפו מנקה את השיער ומזין אותו והמרכך מחליק את השיער וגורם לו להיראות בוהק. ישנן נשים שמשתמשות רק בשמפו וחופפות את השיער 2-3 פעמים בשבוע. ההמלצה שלנו היא להשתמש בשמפו עם חומרי הזנה ולחות כשמדובר בשיער יבש ועל שמפו ללא לחות כאשר מדובר בשיער שומני.

ישנם גם סוגי שמפו המיועדים להגן על דהיית הצבע בשיער ולשיקום השיער. לעומת זאת, השימוש במרכך לאחר כל חפיפה יחליק את השיער מקשרים, יסייע להברשה קלה יותר ויעניק לו את הברק הדרוש. לסיכום, מומלץ לבחור במוצרי טיפוח שאת מתחברת אליהם ושעושים לך טוב, אך בהחלט לא לוותר עליהם.

מוצרי טיפוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גבות
איך ניתן לשקם גבות?

אם העיניים הן החלונות לנשמה, הגבות הן כנראה מסגרת החלון החשובה ביותר שיש. הגבות עוזרות לנו להביע את עצמנו, תורמות להרמוניה של הפנים, ויכולות להרים

קרא עוד »