חיפוש

מזרחי טפחות משכנתאות

בוחן לקיחת משכנתא בטפחות משכנתאות?

 יותר מ %50 מכלל האוכלוסייה לוקחים משכנתא בלי ייעוץ מקצועי ומפסידים עשרות אחוזים שמתבטאים לעשרות אלפי שקלים! אל תהיה חלק מהנתון הזה מלא טופס קצר לקבלת ייעוץ מקצועי בלקיחת מטפחות משכנתאותהשרות ניתן חינם וללא התחייבות

מזרחי טפחות משכנתאות

לקיחת משכנתא היא צעד חשוב בחייו של כל זוג. מדובר היום בתנאי כמעט הכרחי בדרך לרכישת דירה משלכם. בנק מזרחי טפחות למשכנתאות מודע לחשיבותו של צעד זה ומעמיד לרשות לקוחותיו וגם לקוחות בנקים אחרים את מיטב המומחים המקצועיים בתחום המשכנתאות כדי להתאים בדיוק למידות שלכם את המשכנתא המתאימה.

כדי לעשות זאת נכון, מזמין אתכם בנק מזרחי טפחות משכנתאות לפגישת ייעוץ חינם וגם עורך סדנאות משכנתא ללקוחות כל הבנקים. מומחי מזרחי טפחות מכירים את שוק הדירות והמשכנתאות ויתאימו את ההלוואה לדרישות הלווה על פי גודל משפחתו, נקודות הזכות שלו, רמת ההשתכרות שלו, מקורות המימון, הסכום הראשוני שיש בידי הזוג ועוד.

ראיתם את דירת החלומות שלכם. מזרחי טפחות משכנתאות יסייע לכם להגשים את החלום במידה והוא אפשרי בהתאם לנתונים שלכם. כדי לדעת אם הבנק יאשר לכם את סכום ההלוואה תקבעו פגישה עם מומחי מזרחי טפחות ותוכלו לקבל את התשובה ברמה העקרונית בתוך מספר ימים.

הגשת הבקשה מאפשרת לכם לקבל אישור על הסכום הנדרש לכם מבעוד מועד ואומדן למימון שניתן לקבל לצורך רכישת הדירה.

כדי לבוא מוכנים עליכם להביא את פרטיכם האישיים, גובה הכנסתכם, מטרת ההלוואה, שווי ופרטי הנכס. מזרחי טפחות בוחנים את הבקשה לגופה ומחליטים על הסכום ועל התנאים.

הבנק יודיע על החלטתו לאחר האישור, באמצעות "הודעה על אישור הלוואה".

מומחי מזרחי טפחות ממליצים לכם כצעד ראשון לפני לקיחת משכנתא לעשות חושבים. מה עושים ?

תכנון פיננסי מדויק

מדובר בצעד החשוב ביותר לפני לקיחת משכנתא. באמצעות התכנון שתוכל לקבל עליו הדרכה ממומחי מזרחי טפחות תוכלו לבדוק הוצאות ועלויות של הדירה או הבית מול ההכנסות שלכם בהווה וצפי הכנסותיכם בעתיד. חישוב הנתונים הללו יאפשר לכם ולמומחים לקבוע את גובה ההלוואה הנדרש, תנאי ההחזר וסכום ההחזר החודשי עבור ההלוואה.

כיצד עושים זאת ? כאן נכנסים יועצי מזרחי טפחות לתמונה אבל צריכה להיות לכם הכנה מראש. בודקים ההוצאות עבור קניית הדירה, מעריכים את שוויה כולל כל המיסים למיניהם ודמי התיווך אם ישנם. את הנתונים אודות המימון שלכם הכינו מראש. זה יכול להיות חסכון, מתנה שקיבלתם מההורים, דמי מכירת הדירה הישנה ונכסים נוספים אם ישנם.

מומחי הפיננסים והמשכנתאות של מזרחי טפחות משכנתאות ינחו אתכם גם בנושא ההכנסות העתידיות וזה כולל קופות גמל או תוכניות חסכון העתידות להיפרע.

עכשיו, אחרי קביעת סכום ההלוואה והנתונים הנוספים עושים חישוב של ההחזר החודשי. בבנק מזרחי טפחות משכנתאות יידעו להגיד לך כי רצוי שההחזר החודשי לא יעלה מעל 25% מסך ההכנסה החודשית שלכם. הבנק מאפשר לכם שימוש חינם בטבלת חישוב פיננסי שהוא מעמיד לרשות הציבור באתר הבנק.

מזרחי טפחות מאפשר לכם שילוב בין מספר מסלולים, הטבות, תנאים מועדפים והגשת משכנתא בדרך הנוחה ללקוח.

ביטוח משכנתא טפחות מזרחי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משכנתא
תהליך המשכנתא: מהבקשה ועד לסגירה

תהליך לקיחת משכנתא הוא אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר שאדם עושה בחייו. בחירת המשכנתא הנכונה והתנהלות נבונה בתהליך יכולים לחסוך למשפחה המון כסף ומאמץ. כדי

קרא עוד »
משכנתא הפוכה

עברתם את גיל 60? זקוקים להלוואה? הכירו את המשכנתא ההפוכה, הלוואה גדולה על בסיס בעלות על דירה.   משכנתא הפוכה – הלוואה לבני 60 פלוס

קרא עוד »