חיפוש

מיקא ביטוח רכב

מיקא ביטוח רכב – כול המידע והשוואת מחירים

 מעוניינים לקבל הצעת ביטוח מחברת מיקא ? בואו להשוות בין מחירי מיקא לעוד חברות ותבחרו את ההצעה המשתלמת ביותר וחסכו כסף. השרות ניתן בחינם !

מיקא ביטוח רכב היא סוכנות לביטוח שמנוהלת על ידי דרור מיקא.

מיקא מתמחה בסוגי ביטוחים שונים, כמו: ביטוחי רכב, ביטוחים מקיפים, ביטוחי חיים וגם ביטוחי מנהלים.

מיקא ביטוח רכב מאמינה בשירות איכותי והוגן ומעמידה בפני לקוחותיה מערך שירות המטפל בקבוצות ובעסקים גדולים בכל רחבי הארץ. במיקא פועלים בהיקף פעילות רחב ונמנים במועדון הביטוחים היוקרתי: השולחן העגול של מליון הדולר ואף זכו בתואר הסוכן המצטיין הבכיר משנת 1993.

מיקא ביטוח רכב – פעילות

מיקא ביטוח מונה מחלקת חיתום, מחלקת ביטוח חיים, מחלקת הנהלת חשבונות, מחלקת תביעות, מערך מחשוב אישי וסדנאות להכשרת עובדיה ועדכונם בכל החידושים בעולם הביטוחים.

מיקא יודעת שהדבר הכי חשוב הוא הלקוח וככל שיספקו לו שירות אמין, מסור והוגן כך הלקוח יהיה יותר מרוצה ויחזור אל אותה חברת או סוכנות ביטוח ואכן מיקא ביטוח משרתת מספר רב של מבוטחים מרוצים במיקא ביטוח רכב בכל רחבי הארץ.

מיקא ביטוח

מיקא ביטוח רכב – יתרונות פוליסת הרכב של מיקא

הרי זה ידוע כי בביטוח רכב ישנם תנאים רבים הקבועים בחוק, אך במיקא ביטוחים לרכב גם יודעים כי תמיד אפשר לשפר את תנאי הביטוח ולהפוך את הלקוח ללקוח מרוצה.

מיקא ביטוחי רכב אכן ביצעה את הצעד והחליט ללכת לקראת לקוחותיו בהטבות ושדרוגים ללא שום תוספת תשלום. כמעט כל חברת או סוכנות ביטוח גובה תוספת מחיר על ההטבות שהיא מעניקה ללקוחותיה בביטוח רכב מקיף ובביטוח רכב צד ג', במיקא ביטוח דואגים להשוות את התנאים, ההטבות והמחירים שמציעות חברות ביטוח ללקוחותיהם ולאחר מכן מיקא ביטוח תופרים ללקוחותיהם את פוליסת ביטוח הרכב המשתלמת להם ביותר, הן ברמה התמחירית והן בכיסויים הביטוחים.

מיקא ביטוח רכב – תנאים מיוחדים והטבות שונות

• סוכנות מיקא מציעה ללקוחותיה ביטוח חיים באותו שווי של הרכב שעליו הם נוסעים ללא תוספת מחיר.

• ביטוח צד ג' במחיר מוזל- במיקא, ביטוח צד ג' לרכב מוצע לכם מהמחיר הנמוך של 495 ₪.

• ביטוח מקיף זול- אם אתם מעוניינים בביטוח רכב מקיף, גם כאן מיקא ביטוחי רכב מציעה לכם ביטוחים החל מ-1600 ₪ לשנה.

• עברתם את גיל 30? מיקא מציעה לכם הטבות מיוחדות והנחות משמעותיות כאשר אתם בוחרים לבצע אצלה את פוליסת הביטוח המקיף.

• רכב חלופי- מיקא יודעת שישנם מצבים לא נעימים בהם הרכב נגנב או שנגרם לו מצב של טוטאלי לוס ולכן היא החליטה להעניק למבוטחיה רכב חלופי ללא הפסקה ללא תשלום נוסף כבר מהיום הראשון.

מיקא ביטוח רכב – נוסעים יחד עם הלקוח לכל מקום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »
הר ביטוח
מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק

קרא עוד »