חיפוש

מכללות ללימוד הכשרה מקצועית

בכל הנוגע לבחירה בין לימודי אוניברסיטה למסלולי לימוד במכללות להכשרה מקצועית, זוהי החלטה שתעצב את כל הקריירה שלכם. האקלים הכלכלי הנוכחי הוא תחרותי ביותר עם מיליוני בעלי תארים ברחבי העולם. המספרים הללו עודדו את חלקנו להתחיל לשקול את האפשרויות שלהם בניסיון להתבלט.

בהתחשב במחויבות הזמן והעלות, יותר ויותר אנשים שוקלים לוותר על לימודים אוניברסיטאיים ולקחת את אחד ממסלולי הלימוד וההכשרה המקצועית למבוגרים במכללה. אפשרות זו מצוינת במיוחד עבור אלו המעוניינים בתחום עבודה ספציפי ועבור אלו המחפשים לקבל הכשרה מעשית באמצעות תוכנית ייעודית. מקצועות רבים צפויים להיעלם תוך עליית האוטומציה, עם זאת, מקצועות אחרים, כמו יועצי משכנתאות, סוכני ביטוח ויועצי נדל"ן יישארו מבוקשים למרות השינויים המהירים הקורים בשוק העבודה.

אנגלית

 

מדוע לבחור בהכשרה מקצועית במכללה על פני תואר אוניברסיטאי?

כאשר מדובר במציאת עבודה ועידוד אנשי מקצוע בתחום הפיננסי להצטיין במסלול הקריירה החדש שלהם, חשוב לוודא שלבוגרי מוסדות הלימוד יש את הכישורים הדרושים להם לתפקיד. סטודנטים שאין להם את הכישורים הדרושים ימצאו את עצמם במהרה נאבקים בתפקידם החדש. הם עלולים להתחיל לאבד את הביטחון ולהרגיש שהם לא יודעים מה עליהם לעשות בפועל. גם העסקים שמעסיקים אותם ירגישו מתוסכלים כשהם מפסידים כסף וזמן. הם מוצאים את עצמם מאמנים עובדים חדשים שאין להם את התובנה והידע המעשי שהם צריכים לעשות את מה שהם נשכרו לעשות.

סטודנטים שמסיימים את הקורסים בעלי תוכניות קפדניות של מכללת אורין שפלטר המאפשרת גם השכרת כיתות לימוד, יש את האישורים וההכשרה הדרושים להם כדי להתחיל מיד במסלול הקריירה שבחרו בעולם הפיננסי. לא רק שהסטודנטים מרגישים בטוחים ביכולותיהם, אלא שהמעסיקים עצמם יודעים שהם עשו בחירה מוצקה בגיוס החדש שלהם ויכולים לסמוך עליהם שיתחילו להצטיין בתפקיד במהירות.

חדר

 

פיתוח מיומנויות ויכולת תעסוקה

הזדמנויות למידה מקצועיות ממלאות תפקיד קריטי בפיתוח מיומנויות ויכולת תעסוקה. ניתן לסכם במידה רבה את חשיבות הפיתוח המקצועי כהבדל בין ידע תיאורטי לעומת מיומנויות מעשיות. בלימודים לא מקצועיים, סטודנטים מבלים לעתים קרובות שעות מזמנם בחקר מגוון נושאים שונים. זמן השיעור שלהם נוטה להיות שעות ספורות בלבד בשבוע, שכן הם יבלו שעות רבות בספרייה ובמחשבים בביצוע מחקר וכתיבת מאמרים המסייעים להם להמשיך ולבנות את הידע התיאורטי שלהם במגוון תחומים.

עם זאת, עבור סטודנטים הלומדים במכללת אורין שפלטר, מצב זה שונה לחלוטין. הסטודנטים מבלים שעות בהרצאות וסדנאות מעשיות מדי שבוע בלימוד מיומנויות מעשיות הקשורות לתחום הפיננסי שבחרו. הם מבלים יותר זמן בבחינת הזדמנויות עבודה בפועל שמכינות אותם לעבודותיהם העתידיות. במכללת אורין שפלטר הסטודנטים לא יבזבזו את זמנם לשווא, אלא כל שעת לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט מכוונת באופן ממוקד לנושאים הנדרשים בפועל, לסימולציות וללימוד לבחינות הנדרשות. כאשר מגיע הזמן לעבור לעבודה בפועל, לבוגרי אורין שפלטר יש את הניסיון הדרוש כדי להתחיל את העבודה מיד, מה שיאפשר להם להפוך לעובדים בעל ערך ולבנות קריירה מהר יותר.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס פייתון
קורס פייתון: הכרטיס שלך להייטק

הפייתון היא שפת תכנות שפותחה בשם ערכי הבהירות והחיוביות. זו שפת תכנות נפוצה ביותר בעלת מבנה תחבירי אלגנטי וידידותי למשתמש. רק לשם ההמחשה, שם השפה

קרא עוד »
למידה יעילה
5 טיפים ללמידה יעילה

מטבע הדברים כלל האנשים בעולם נולדו שונים זה מזה, השוני מביא אותנו לבחירות שונות, העדפות שונות וגם דרכי למידה שונות ומגוונות, לרוב, דרך הלמידה שלנו

קרא עוד »