חיפוש

מצטיין דיקן מדאי וואן: כך תקבלו ציונים טובים כל הסמסטר

לימודים אקדמיים הם אחד השלבים הכי מאתגרים בחיים, וכדי לשמור בהם על ציונים טובים יש צורך לעבוד מאוד קשה. הדבר שהכי חשוב להבין עוד לפני שמתחילים ללמוד הוא שהאתגר שאותו אתם הולכים לחוות במהלך הלימודים שלכם שונה כנראה מכל אתגר לימודי שבו עמדתם עד עכשיו. אנחנו כאן כדי להסביר בדיוק איך לצלוח את האתגר הזה ולקבל ציונים טובים.

 

הצטיינות בלימודים

בעולם האקדמיה, המדד היחיד למצוינות שלכם בתור סטודנטים הוא הציון שאתם מקבלים על מבחנים ועבודות. העובדה שצורת הלמידה באקדמיה שונה מזו שאליה הייתם רגילים עד היום מובילה לכך שגם סטודנטים שכל חייהם היו מצטיינים, לפתע לא מצליחים לעבוד בצורה נכונה. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים שיקלו עליכם בהקשר הזה.

שולחן עבודה

כתיבת עבודות

כבר בתחילת תקופת הלימודים שלכם, האתגר הראשון שבו תפגשו הוא כתיבה של עבודות. בניגוד למבחנים שאותם תעשו רק בסוף הסמסטר, העבודות יכולות לנחות עליכם כבר מהרגע הראשון. בין אם מדובר על עבודות סמינריוניות על למידה מרחוק שמגיעות דווקא בסוף התואר או על עבודות סמינריוניות על אוטיזם, חשוב לדעת כיצד לכתוב עבודות, כיון שזו נקודה שסטודנטים מתקשים בה.

 

ניהול נכון של זמן

אתגר נוסף שאיתו אתם הולכים להיפגש ביתר שאת הוא ניצול נכון של זמן. בכל סמסטר אתם הולכים לקחת מספר רב של קורסים, כאשר כל אחד יפיל עליכם משימות שונות. נסו להבין כיצד נכון עבורכם לנצל את הזמן, מהן השעות ביום שבהן אתם עובדים בצורה הכי יעילה וכיו"ב. אם תשכילו כבר מההתחלה לנהל נכון את הזמן שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל מסטודנטים אחרים.

 

הכנה למבחן

המבחנים הם כנראה הדבר הכי מלחיץ בכל תקופת הלימודים, אולם חשוב להבין שסוד ההצלחה בהם הוא ללמוד אליהם מספיק זמן מראש. את ההכנה למבחן אל תעשו ברגע האחרון, גם אם עד היום השיטה הזו עבדה לכם. באקדמיה, המבחנים קשים יותר ונועדו לבחון את הלמידה שלכם לאורך תקופה ממושכת.

 

איך נכון ללמוד

השאלה המרכזית שאיתה סטודנטים מתמודדים היא איך ללמוד בצורה נכונה. ישנם סטודנטים שמעדיפים ללמוד יחד עם חברים נספים ללימודים, ואילו סטודנטים אחרים דווקא מעדיפים את הלימוד העצמאי. בשלב הראשון חשוב לבדוק את כל הדרכים כדי לגלות איזו מהן הכי טובה עבורכם, כלומר מביאה אתכם ללמוד כמה שיותר זמן עם כמה שיותר ריכוז.

 

לסיכום

הצטיינות בלימודים אקדמיים היא משהו שנבנה עם הזמן, ואם מתכוננים ללימודים בצורה הנכונה בהחלט אפשר להגיע לשם. הדבר הראשון הוא להבין כיצד נכון לכתוב עבודות, כדי שכבר מההתחלה נוכל להתמודד בהצלחה עם מטלות ההגשה השונות. בנוסף, עליכם להבין כיצד נכון לכם לנצל את הזמן ומהי דרך הלמידה שמובילה אתכם לתוצאות הכי טובות, כדי שתוכלו להגיע לציונים גבוהים.

תלמיד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס פייתון
קורס פייתון: הכרטיס שלך להייטק

הפייתון היא שפת תכנות שפותחה בשם ערכי הבהירות והחיוביות. זו שפת תכנות נפוצה ביותר בעלת מבנה תחבירי אלגנטי וידידותי למשתמש. רק לשם ההמחשה, שם השפה

קרא עוד »
תלמיד מצטיין
מכללות ללימוד הכשרה מקצועית

בכל הנוגע לבחירה בין לימודי אוניברסיטה למסלולי לימוד במכללות להכשרה מקצועית, זוהי החלטה שתעצב את כל הקריירה שלכם. האקלים הכלכלי הנוכחי הוא תחרותי ביותר עם

קרא עוד »
למידה יעילה
5 טיפים ללמידה יעילה

מטבע הדברים כלל האנשים בעולם נולדו שונים זה מזה, השוני מביא אותנו לבחירות שונות, העדפות שונות וגם דרכי למידה שונות ומגוונות, לרוב, דרך הלמידה שלנו

קרא עוד »